KudoZ home » English to Polish » Marketing / Market Research

AFH

Polish translation: artykuły (higieniczne) dla klientów indywidualnych i instytucjonalnych


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:retail and AFH (tissue) products
Polish translation:artykuły (higieniczne) dla klientów indywidualnych i instytucjonalnych
Entered by: Polangmar

20:18 Nov 4, 2013
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Marketing / Market Research
English term or phrase: AFH
sales to all customers in the same channel (i.e. Retail or AFH as appropriate)
marta_t
artykuły (higieniczne) dla klientów instytucjonalnych
Explanation:
W całości:
Retail or AFH - artykuły/produkty (higieniczne) dla klientów indywidualnych i instytucjonalnych [takie rozróżnienie tych dwóch grup klientów jest powszechnie przyjęte: http://tinyurl.com/kfw48un ]

...Away-From-Home Tissue (produkty higieniczne na rynek klientów instytucjonalnych) oraz Consumer Tissue (produkty higieniczne na rynek konsumencki).
http://www.spcc.pl/firma/profil/997

Oferta dla hoteli, hosteli, restauracji, stołówek i innych klientów instytucjonalnych...
...artykuły higieniczne dedykowane dla klientów instytucjonalnych...
Metsä Tissue to wiodący w Europie dostawca papierów higienicznych dla gospodarstw domowych, klientów instytucjonalnych oraz...
Marka Tork obejmuje ofertę kompletnych systemów higienicznych skierowanych do klientów instytucjonalnych: ręczniki papierowe do rąk, papier toaletowy...
Specjalizuje się w obsłudze klientów instytucjonalnych w zakresie dostaw artykułów higieniczno-czystościowych.
http://tinyurl.com/nytczzv

Uwaga: chodzi głównie o artykuły/produkty higieniczne, ale nie wyłącznie o nie, więc nie wiem, czy należy zawężać - a może dodać chociaż "papierowe": artykuły higieniczne i papierowe dla klientów indywidualnych i instytucjonalnych.
Selected response from:

Polangmar
Poland
Grading comment
Dziękuję!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4artykuły (higieniczne) dla klientów instytucjonalnychPolangmar
3produkty higieniczne AFHMichal Krupka
2 +1poza domem
Dimitar Dimitrov
Summary of reference entries provided
ref.Polangmar

  

Answers


44 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +1
afh
poza domem


Explanation:
Away From Home

Znalazłem w sieci kilkanaście rozwinięć tej abrewiatury - i to jedyne, które ewentualnie może mieć coś wspólnego ze sprzedażami.

Dimitar Dimitrov
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 12
Notes to answerer
Asker: Dziękuję!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Serenadele: pierwsze trafienie, gratuluję
2 hrs
  -> Dzięki! :-)

55 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
afh
produkty higieniczne AFH


Explanation:
z tego co widzę w guglu AFH (away from home) odnosi się wyłącznie do chusteczek czy serwetek. w PL w dystrybucji skrót 'AFH' wydaje się być stosowany dość często.

Example sentence(s):
  • http://www.bokknet.pl/pl/oferta/produkty-afh.html
Michal Krupka
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Dziękuję!


1 day3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
artykuły (higieniczne) dla klientów instytucjonalnych


Explanation:
W całości:
Retail or AFH - artykuły/produkty (higieniczne) dla klientów indywidualnych i instytucjonalnych [takie rozróżnienie tych dwóch grup klientów jest powszechnie przyjęte: http://tinyurl.com/kfw48un ]

...Away-From-Home Tissue (produkty higieniczne na rynek klientów instytucjonalnych) oraz Consumer Tissue (produkty higieniczne na rynek konsumencki).
http://www.spcc.pl/firma/profil/997

Oferta dla hoteli, hosteli, restauracji, stołówek i innych klientów instytucjonalnych...
...artykuły higieniczne dedykowane dla klientów instytucjonalnych...
Metsä Tissue to wiodący w Europie dostawca papierów higienicznych dla gospodarstw domowych, klientów instytucjonalnych oraz...
Marka Tork obejmuje ofertę kompletnych systemów higienicznych skierowanych do klientów instytucjonalnych: ręczniki papierowe do rąk, papier toaletowy...
Specjalizuje się w obsłudze klientów instytucjonalnych w zakresie dostaw artykułów higieniczno-czystościowych.
http://tinyurl.com/nytczzv

Uwaga: chodzi głównie o artykuły/produkty higieniczne, ale nie wyłącznie o nie, więc nie wiem, czy należy zawężać - a może dodać chociaż "papierowe": artykuły higieniczne i papierowe dla klientów indywidualnych i instytucjonalnych.

Polangmar
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 469
Grading comment
Dziękuję!




Reference comments


1 day2 hrs
Reference: ref.

Reference information:
We offer tissue, towel and napkin products as well as a complete line of hygienic dispensing solutions throughout North America. Our products are sold to distributors who service the "Away-from-home" market, meaning a market segment where products are not sold to consumers through retail outlets, but instead sold through distributors to office buildings, food service and hospitality companies, healthcare institutions, janitorial/sanitary companies and the automotive industry.
http://www.torkusa.com/About-Us/SCA-Tissue-North-America/His...

At-Home
GBC can provide the widest selection of traditional and innovative retail (At-Home) converted products in North America.
GBC offers a wide array of commercial (Away-From-Home converting options.
http://www.greenbayconverting.com/products.php

--------------------------------------------------
Note added at 1 day3 hrs (2013-11-05 23:21:30 GMT)
--------------------------------------------------

About one-third of the tissue market represents use "Away From Home," in commercial and industrial settings such as office and government buildings, hotels, schools, airports, amusement parks, hospitals, highway rest stops - anywhere restroom and kitchen facilities are not in a private home.
Most Away From Home (AfH) tissue products are bought by building owners, institutions and janitorial services directly from distributors (including some of the same ones that distribute printing and writing papers). The products are usually bulk-packaged and often tied to marketing specialized dispensers that encourage brand loyalty.
Most Away From Home (AfH) tissue products are bought by building owners, institutions and janitorial services directly from distributors (including some of the same ones that distribute printing and writing papers). The products are usually bulk-packaged and often tied to marketing specialized dispensers that encourage brand loyalty.

--------------------------------------------------
Note added at 1 day3 hrs (2013-11-05 23:22:28 GMT)
--------------------------------------------------

Wkleił się ten sam akapit zamiast odnośnika: http://www.conservatree.org/paper/PaperTypes/tissueafh.shtml

Polangmar
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 469