KudoZ home » English to Polish » Marketing / Market Research

sessionable

Polish translation: sesyjne

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:sessionable
Polish translation:sesyjne
Entered by: Frank Szmulowicz, Ph. D.

10:12 Dec 7, 2016
English to Polish translations [PRO]
Marketing - Marketing / Market Research / brand pitching
English term or phrase: sessionable
Tekst wymienia zalety nowego napoju alkoholowego i sposoby kształtowania jego wizerunku; słowo występuje samodzielnie w jednym z podpunktów. Z definicji wynika, że przy sessionable trunku "dobrze się siedzi i gada", ale potrzebny jednak wyższy rejestr no i to mocny alkohol, odbiorcami będą party animals.
MateuszLodz
Poland
sesyjne
Explanation:
6 - W idealnym świecie piwo sesyjne oznacza piwo, którego można wypić kilka pint i nadal być zdolnym do funkcjonowania w społeczeństwie.
http://piwnygaraz.pl/sesyjnosc-i-pijalnosc/

--------------------------------------------------
Note added at 12 mins (2016-12-07 10:25:11 GMT)
--------------------------------------------------

W idealnym świecie piwo sesyjne oznacza piwo, którego można wypić kilka pint i nadal być zdolnym do funkcjonowania w społeczeństwie. Dla przypomnienia – w Anglii CAMRA dopuszcza IPA od 4% alkoholu. W praktyce wypadałoby stwierdzić, że jeżeli piwo przekracza magiczną granicę 5-6% (aczkolwiek to kwestia osobista) to przestaje być sesyjne. Ergo wszystkie imperialne style, czy piwa powyżej 12-13 stopni Plato nie są sesyjne z samej istoty rzeczy.
Selected response from:

Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Grading comment
thanks
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1sesyjne
Frank Szmulowicz, Ph. D.
3sesyjny
Michal Czarniecki


Discussion entries: 7





  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
sesyjny


Explanation:
choć po polsku to brzmi ryzykownie, to takie określenie na dobre przyjęło się w branży piwnej, z tym że jako "session" beer, ale IMO chodzi o to samo, co sessionable. słabe piwo, którego da się dużo wypić na długim spotkaniu


    Reference: http://https://www.beerlovers.pl/artykul/co-to-sa-piwa-sesyj...
Michal Czarniecki
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 32

10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
sesyjne


Explanation:
6 - W idealnym świecie piwo sesyjne oznacza piwo, którego można wypić kilka pint i nadal być zdolnym do funkcjonowania w społeczeństwie.
http://piwnygaraz.pl/sesyjnosc-i-pijalnosc/

--------------------------------------------------
Note added at 12 mins (2016-12-07 10:25:11 GMT)
--------------------------------------------------

W idealnym świecie piwo sesyjne oznacza piwo, którego można wypić kilka pint i nadal być zdolnym do funkcjonowania w społeczeństwie. Dla przypomnienia – w Anglii CAMRA dopuszcza IPA od 4% alkoholu. W praktyce wypadałoby stwierdzić, że jeżeli piwo przekracza magiczną granicę 5-6% (aczkolwiek to kwestia osobista) to przestaje być sesyjne. Ergo wszystkie imperialne style, czy piwa powyżej 12-13 stopni Plato nie są sesyjne z samej istoty rzeczy.

Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 256
Grading comment
thanks

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Crannmer
22 days
  -> Dziękuję Crannmer. Najlepsze życzenia na Nowy Rok 2017.