reference interviews

Polish translation: rozmowy z osobami udzielającymi referencji

English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Marketing / Market Research / HR data storage
English term or phrase: reference interviews
cv, applications, attests, statements from references, background checks, internal assessment, reference interviews
Michal77
Poland
Polish translation:rozmowy z osobami udzielającymi referencji
Explanation:
Bez szerszego kontekstu trudno, ale taka propozycja
Selected response from:

Gosia Glowacka MA MCIL
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4rozmowy / wywiady referencyjne
Roman Kozierkiewicz
3 +1rozmowy z osobami udzielającymi referencji
Gosia Glowacka MA MCIL


  

Answers


26 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
reference interviews
rozmowy z osobami udzielającymi referencji


Explanation:
Bez szerszego kontekstu trudno, ale taka propozycja

Gosia Glowacka MA MCIL
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 22

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Frank Szmulowicz, Ph. D.
39 mins
  -> Dziękuję.

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
rozmowy / wywiady referencyjne


Explanation:





Outsourcing – pięć kroków do idealnego partnerstwa | NaszBiznes24.pl



naszbiznes24.pl/outsourcing-piec-krokow-do-idealnego-partnerstwa/



28 cze 2016 - Przydatnym narzędziem są rozmowy referencyjne, podczas których mamy okazję do spotkania się z przedstawicielami kilku podmiotów i ...

Roman Kozierkiewicz
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 264