KudoZ home » English to Polish » Materials (Plastics, Ceramics, etc.)

gas spring seals

Polish translation: uszczelki sprężyn gazowych


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:gas spring seals
Polish translation:uszczelki sprężyn gazowych
Entered by: Maciej Andrzejczak

12:26 Dec 10, 2010
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Materials (Plastics, Ceramics, etc.)
English term or phrase: gas spring seals
rodzaj uszczelek, w ofercie producenta

jestem w małej kropce, pytanie - czy to jest rodzaj, czy też uszczelka wchodzi w skład tej spręzyny gazowej?

Jest to w sumie jako osobna kategoria produktu, stąd pytanie
Maciej Andrzejczak
Poland
uszczelki sprężyn gazowych
Explanation:
"Sprężyna gazowa jest zamkniętym systemem zawierającym azot pod ciśnieniem. Składa się ona z tłoka, tłoczyska, cylindra, prowadnicy, uszczelki oraz zamknięcia cylindra i niewielkiej ilości oleju dla odpowiedniego smarowania i tłumienia końcowego."
http://www.springmasters.nl/najczesciej_zadawane_pytania.htm...
Selected response from:

petrolhead
Poland
Grading comment
dzięki!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3uszczelki sprężyn gazowych
petrolhead
3 -1uszczelki resorów gazowychPiotr Lipiec


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
uszczelki resorów gazowych


Explanation:
chyba tak

Piotr Lipiec
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Polangmar: Nie ma resorów gazowych.
12 hrs
  -> Czesław Blok, Wiesław Jeżewski, Ilustrowany Słownik Samochodowy, Wydawnictwa Komunikacji i Łączności, Warszawa 2007, s. 246, 104-16; resor gazowy - gas spring, гайцукенгшщ

neutral  Crannmer: Słowniki zawierają błędy. Słowniki techniczne zawierają więcej błędów.
2 days 3 mins

30 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
uszczelki sprężyn gazowych


Explanation:
"Sprężyna gazowa jest zamkniętym systemem zawierającym azot pod ciśnieniem. Składa się ona z tłoka, tłoczyska, cylindra, prowadnicy, uszczelki oraz zamknięcia cylindra i niewielkiej ilości oleju dla odpowiedniego smarowania i tłumienia końcowego."
http://www.springmasters.nl/najczesciej_zadawane_pytania.htm...

petrolhead
Poland
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 8
Grading comment
dzięki!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Crannmer
14 mins

agree  Witold Palka: tak, uszczelki do sprezyn gazowych to szczegolna kategoria
8 hrs

agree  Polangmar
12 hrs