KudoZ home » English to Polish » Mathematics & Statistics

linear graphs used on variance analysis

Polish translation: wykresy liniowe używane/stosowane do analizy odchyleń


11:54 Mar 16, 2007
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Mathematics & Statistics / financial report
English term or phrase: linear graphs used on variance analysis
Ocieram się chyba o statystykę, o której nie mam większego pojęcia. Jak to powinno prawidłowo brzmieć? Dzięki.

Communicate financial results in Polish monthly with **linear graphs used on variance analysis**.
Agnieszka Zmuda
Poland
Polish translation:wykresy liniowe używane/stosowane do analizy odchyleń
Explanation:
po tej linii
Selected response from:

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Grading comment
To będzie jednak raczej tak. Dzięki :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1wykresy liniowe stosowane w analizie wariancjiyastee
3wykresy liniowe używane/stosowane do analizy odchyleńMarek Daroszewski (MrMarDar)


Discussion entries: 5





  

Answers


26 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
wykresy liniowe używane/stosowane do analizy odchyleń


Explanation:
po tej linii


Marek Daroszewski (MrMarDar)
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 15
Grading comment
To będzie jednak raczej tak. Dzięki :)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  yastee: pow. być analizy wariancji (ANOVA) // dodałem notę
5 hrs
  -> w rachunkowości zarządczej 'variance analysis' w 100% tłumaczy się jako 'analiza odchyleń' zob. np. http://www.bdo.pl/szkolenia/kursy_zawodowe/financial_managem... tu www.itsmf.org.pl/stara_strona/pliki/itil_slownik.xls

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
wykresy liniowe stosowane w analizie wariancji


Explanation:
w analizie wariancji właśnie
http://www.google.pl/search?q=analiza wariancji&ie=utf-8&oe=...
por. J. Brzeziński "Metodologia badań psychologicznych" czy dowolny podręcznik statystyki

yastee
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Marian Krzymiński: tak,tak!
14 hrs
  -> dzięki

neutral  Marek Daroszewski (MrMarDar): nie w finansach
1 day6 hrs
  -> dzięki, moja odp dotyczy wyłącznie statystyki