KudoZ home » English to Polish » Mathematics & Statistics

sampled

Polish translation: poddani badaniu


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:sampled
Polish translation:poddani badaniu
Entered by: literary

14:26 Sep 3, 2011
English to Polish translations [PRO]
Marketing - Mathematics & Statistics
English term or phrase: sampled
respondents sampled are limited to a particular location(s)

wypełniają jakąś ankietę, odpowiadają na pytania, np. przed sklepem, a pytania dotyczą kupowanej żywności

podobno istnieje słowo "próbkowani", czego Google nie potwierdza
literary
poddani badaniu
Explanation:
respondenci poddani badaniu
Selected response from:

M.A.B.
Netherlands
Grading comment
dobre cytaty
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4poddani badaniu
M.A.B.
3 +2badani
asia20002


Discussion entries: 19





  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
badani


Explanation:
Myślę, że tak też można. Są badani, więc należą do próby.

--------------------------------------------------
Note added at 14 mins (2011-09-03 14:40:48 GMT)
--------------------------------------------------


http://www.thefreedictionary.com/sample

asia20002
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  M.A.B.: W sumie dobrze, choć ja proponuję trochę uściślić.
14 mins
  -> dziękuję :)

agree  Evonymus (Ewa Kazmierczak): też
1 hr
  -> dziękuję :)

24 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
poddani badaniu


Explanation:
respondenci poddani badaniu

Example sentence(s):
  • Próby niereprezentatywne (nielosowe) dobrane wedle innych kryteriów; pozwalające odnosić uzyskane wyniki jedynie do grupy respondentów poddanych badaniu i zakładać, z nieznanym prawdopodobieństwem słuszności, zbieżność tych rezultatów ze sta
  • SPECYFIKA GRUPY PODDANEJ BADANIU. Grupa respondentów poddanych badaniom jest jedną z najbardziej kluczowych kategorii podmiotów dla lokalnego ...

    Reference: http://www.pentor.pl/badania_slownik.xml?str=7
    Reference: http://tinyurl.com/44vk43h
M.A.B.
Netherlands
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 330
Grading comment
dobre cytaty

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dorota Madrzyk
12 mins
  -> Dzięki

agree  Evonymus (Ewa Kazmierczak)
53 mins
  -> Dzięki

agree  bartek: tak
5 hrs
  -> thx

agree  araara
15 hrs
  -> Dzięki