KudoZ home » English to Polish » Mechanics / Mech Engineering

EC

Polish translation: WE


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:EC
Polish translation:WE
Entered by: Morientes

19:22 Jun 19, 2005
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: EC
EC DECLARATION OF CONFORMITY FOR MACHINERY
Morientes
WE
Explanation:
IMO


--------------------------------------------------
Note added at 3 mins (2005-06-19 19:26:09 GMT)
--------------------------------------------------

wspólnota europejska

--------------------------------------------------
Note added at 4 mins (2005-06-19 19:27:29 GMT)
--------------------------------------------------

EC - European Community
Selected response from:

ZenonStyczyrz
Grading comment
Dziękuję.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1WE
ZenonStyczyrz
3 +1EC / Komisja EuropejskaxxxM_M


Discussion entries: 3





  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
ec
WE


Explanation:
IMO


--------------------------------------------------
Note added at 3 mins (2005-06-19 19:26:09 GMT)
--------------------------------------------------

wspólnota europejska

--------------------------------------------------
Note added at 4 mins (2005-06-19 19:27:29 GMT)
--------------------------------------------------

EC - European Community

ZenonStyczyrz
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 28
Grading comment
Dziękuję.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ireneusz Nagorny: zgadzam sie ze wspolnota a nie z komisja europejska
35 mins

9 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
ec
EC / Komisja Europejska


Explanation:
...

--------------------------------------------------
Note added at 11 mins (2005-06-19 19:33:48 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.ippt.gov.pl/oti/b1/
\"Aby naświetlić tło współpracy Polski z Komisja Europejska (EC) w dziedzinie badań naukowych zamieściliśmy informację o celach i zakresie IV Programu Ramowego Badań i Rozwoju Technicznego oraz opisujemy szczegółowo możliwosci finansowania polskich partnerów w programach EC.\"

--------------------------------------------------
Note added at 12 mins (2005-06-19 19:35:08 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.biol.uni.lodz.pl/~kes/wersja_pl/projekty.htm
\"Instytucja finansująca: Komisja Europejska EC-EVK1-2002-00534 - the EU RTD project\"


--------------------------------------------------
Note added at 16 mins (2005-06-19 19:39:19 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.doc.ukie.gov.pl/cd-rom/cd6/Sektor_zabawkarski/slo...
\"Deklaracja zgodności. Dyrektywy Nowego Podejścia wymagają od producenta wystawienia deklaracji zgodności EC, w której zaświadcza on, że wyrób jest zgodny z zasadniczymi wymaganiami. Deklaracja zgodności EC musi być przechowywana przez okres 10 lat,...\"

xxxM_M
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 256

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Himawari: Nigdy się tego nie tłumaczyło AFAIK
25 mins
  -> dziękuję




Voters for reclassification
as
PRO / non-PRO
Non-PRO (1): Joanna Rączka