KudoZ home » English to Polish » Mechanics / Mech Engineering

H-BONE GEAR

Polish translation: Koło zębate daszkowe (lub inaczej strzałkowe)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:H-BONE GEAR
Polish translation:Koło zębate daszkowe (lub inaczej strzałkowe)
Entered by: xxxMala Mi

19:43 Jan 24, 2002
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / mechanical
English term or phrase: H-BONE GEAR
oprócz tego jest helical, bevel, spur itd.
makary
Koło zębate daszkowe (lub inaczej strzałkowe)
Explanation:
Te inne to
helical - stożkowe
bevel - skośne


Selected response from:

xxxMala Mi
Grading comment
Super, dzięki!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Koło zębate daszkowe (lub inaczej strzałkowe)xxxMala Mi
4koła zębate o uzębieniu ... - ale jakimpidzej


  

Answers


41 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
koła zębate o uzębieniu ... - ale jakim


Explanation:
podejrzenie jest takie, że to tryby jak na tej stronie: http://www.zsh.konin.pl/fugo/k.zebate.html
H-bone = herringbone, czyli właśnie taka jodełka

pidzej
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 20

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Koło zębate daszkowe (lub inaczej strzałkowe)


Explanation:
Te inne to
helical - stożkowe
bevel - skośne




xxxMala Mi
PRO pts in category: 4
Grading comment
Super, dzięki!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  A.G.: te inne to: helical = skośne i bevel = stożkowe
4933 days