KudoZ home » English to Polish » Mechanics / Mech Engineering

Diablo

Polish translation: wieszak rolkowy (rolka typu diablo)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Diablo
Polish translation:wieszak rolkowy (rolka typu diablo)
Entered by: Magdalena Hunter

17:38 Aug 6, 2006
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / produkcja odziezy
English term or phrase: Diablo
ponownie instrukcja BHP, tym razem dla pracownikow magazynow z odzieza

Bedzie to jakies urzadzenie, bo Diablo pojawia sie w wielu zdaniach, np.
Do not oush more than one Diablo at a time
Maximum hanging sets per Diablo - four. Under no circumstances should a fifth hanging set be placed on Diablo as this can impede the turning machanism & trap / break the hanging set causing both the Diabloo & hanging set to fall away from the rail.
Do not leave/ store Diablos externally. They will rust & subsequently this will impair movement.
Magdalena Hunter
przenośnik rolkowy (rolka typu diablo)
Explanation:
to jest rolka w kształcie klepsydry (dwa stożki stykajace sie ściętymi wierzchołkami ), co zapewnia prowadzenie

--------------------------------------------------
Note added at 57 mins (2006-08-06 18:35:03 GMT)
--------------------------------------------------

nie znam polskiej nazwy

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2006-08-06 19:14:00 GMT)
--------------------------------------------------

wieszak rolkowy? Tak jak są zawieszone drzwi rozsuwane na szynie umocowanej od góry.
Selected response from:

A.G.
Grading comment
bardzo dziekuje za pomoc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1przenośnik rolkowy (rolka typu diablo)A.G.
3ostrze piły tarczowejAnna Rozwadowska


  

Answers


43 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
diablo
ostrze piły tarczowej


Explanation:
Diablo saw blade?

może o to chodzi, zwłaszcza, że "Diablo" wielką literą...
http://www.answers.com/topic/diablo-saw-blades

Anna Rozwadowska
Native speaker of: Native in PolishPolish

55 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
diablo
przenośnik rolkowy (rolka typu diablo)


Explanation:
to jest rolka w kształcie klepsydry (dwa stożki stykajace sie ściętymi wierzchołkami ), co zapewnia prowadzenie

--------------------------------------------------
Note added at 57 mins (2006-08-06 18:35:03 GMT)
--------------------------------------------------

nie znam polskiej nazwy

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2006-08-06 19:14:00 GMT)
--------------------------------------------------

wieszak rolkowy? Tak jak są zawieszone drzwi rozsuwane na szynie umocowanej od góry.

A.G.
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1944
Grading comment
bardzo dziekuje za pomoc

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Witold Wiechowski: diablo sprytnie to wymyśliłeś - dodatkowo znalazłem "diablo shape" http://tinyurl.com/hhfxc
1 hr
  -> dziękuję. To był raczej proces, który nasz były były prezydent definiował jako kombinowanie