KudoZ home » English to Polish » Mechanics / Mech Engineering

Do not ride on any exterior part of the vehicle while it is moving

Polish translation: jazda na zewnętrznych elementach (nadwozia) pojazdu jest zabroniona

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Do not ride on any exterior part of the vehicle while it is moving
Polish translation:jazda na zewnętrznych elementach (nadwozia) pojazdu jest zabroniona
Entered by: Magdalena Hunter

11:57 Nov 18, 2006
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / kerbsider- smieciarka
English term or phrase: Do not ride on any exterior part of the vehicle while it is moving
Tekst dotyczy specjalistycznych smieciarek z bocznym ladowaniem- przepisy BHP.
Wszyscy wiemy i znamy, ze smieciarze trzymajac sie uchwytu przejezdzaja kawalek do kolejnego miejca zbiorki odpadow, tylko jak to ladnie nazwac...
Nic specjalnego nie przychodzi mi do glowy
Magdalena Hunter
jazda na zewnętrznych elementach (nadwozia) pojazdu jest zabroniona
Explanation:
albo:

zabrania się stawania na zewnętrznych elementach zabudowy/pojazdu w czasie jazdy....
Selected response from:

petrolhead
Poland
Grading comment
Wielkie dzieki za rozjasnienie umyslu :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3jazda na zewnętrznych elementach (nadwozia) pojazdu jest zabroniona
petrolhead
4 +2Stanie na zewnętrznej części pojazdu podczas jazdy zabronione
Lucyna Długołęcka
4gdy pojazd się przemieszcza, nikt nie może znajdować się na żadnym z jego elementów zewnętrznych
Maciek Drobka


  

Answers


38 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
(zwrot) do not ride on any exterior part of the vehicle while it is moving
Stanie na zewnętrznej części pojazdu podczas jazdy zabronione


Explanation:
/

Lucyna Długołęcka
Poland
Native speaker of: Polish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  M.A.B.: Ja jestem za tym.
10 mins

agree  Olga Slattery: me too
56 mins

39 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
(zwrot) do not ride on any exterior part of the vehicle while it is moving
jazda na zewnętrznych elementach (nadwozia) pojazdu jest zabroniona


Explanation:
albo:

zabrania się stawania na zewnętrznych elementach zabudowy/pojazdu w czasie jazdy....

petrolhead
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 330
Grading comment
Wielkie dzieki za rozjasnienie umyslu :)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  TranslateThis: sounds best
1 hr

agree  Grzegorz Mysiński
4 hrs

agree  Dominika J
2 days 11 hrs

40 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
(zwrot) do not ride on any exterior part of the vehicle while it is moving
gdy pojazd się przemieszcza, nikt nie może znajdować się na żadnym z jego elementów zewnętrznych


Explanation:
taka sugestia

--------------------------------------------------
Note added at 41 mins (2006-11-18 12:39:33 GMT)
--------------------------------------------------

O, propozycja petrolheada mi się podoba :o). A do Lucyny: właśnie stania chciałem uniknąć, bo wtedy przebiegły obsługiwacz mógłby jak na złość usiąść :o).

Maciek Drobka
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 311