KudoZ home » English to Polish » Mechanics / Mech Engineering

floating joint

Polish translation: połączenie przegubowe (sferyczne)

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:floating joint
Polish translation:połączenie przegubowe (sferyczne)
Entered by: Piotr Rypalski

10:15 Nov 20, 2006
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: floating joint
Część mech. pneumatycznego etykieciarki.
Piotr Rypalski
Poland
połączenie przegubowe (sferyczne)
Explanation:
pozwalajce na offsset (przestawienie) i oscylacje kątowe elementu połączonego z tłoczyskiem siłownika

--------------------------------------------------
Note added at 45 mins (2006-11-20 11:00:46 GMT)
--------------------------------------------------

off-set
Selected response from:

A.G.
Grading comment
Dziękuję bardzo - pasuje do kontekstu.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4połączenie przegubowe (sferyczne)
A.G.
3pływające złącze mechaniczne
Andrzej Mierzejewski


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
pływające złącze mechaniczne


Explanation:
w pierwszym podejściu.
Proponuję przeczytać instrukcję do końca - może się okazać, że funkcja tego cudu techniki jest wyjaśniona i będziesz mógł dobrać lepszy termin.

Andrzej Mierzejewski
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 980

43 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
połączenie przegubowe (sferyczne)


Explanation:
pozwalajce na offsset (przestawienie) i oscylacje kątowe elementu połączonego z tłoczyskiem siłownika

--------------------------------------------------
Note added at 45 mins (2006-11-20 11:00:46 GMT)
--------------------------------------------------

off-set

A.G.
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1944
Grading comment
Dziękuję bardzo - pasuje do kontekstu.