KudoZ home » English to Polish » Mechanics / Mech Engineering

free to articulate

Polish translation: wychylać się wahliwie


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:free to articulate
Polish translation:wychylać się wahliwie
Entered by: IgorMTFG

18:33 Jul 4, 2007
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: free to articulate
The front axle is free to articulate ensuring that all wheels stay in contact with the ground under normal conditions.
===
W słowniku NT 'articulate' oznacza 'łączyć przegubowo'. Nie mogę tego dopasować do konteksu.
IgorMTFG
wychylać się wahliwie
Explanation:
http://www.4wdandsportutility.com/features/toyota/0703_4wd_1...

--------------------------------------------------
Note added at   36 min (2007-07-04 19:10:35 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.youtube.com/watch?v=2pruMajh7bI

--------------------------------------------------
Note added at   39 min (2007-07-04 19:13:45 GMT)
--------------------------------------------------

... ma swobodę wahliwych wychyleń
..może się swogobnie wychylać w sposób wahliwy
Selected response from:

petrolhead
Poland
Grading comment
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4(przedni most napędowy) ma konstrucję przegubową, co ....A.G.
4wychylać się wahliwie
petrolhead


  

Answers


35 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wychylać się wahliwie


Explanation:
http://www.4wdandsportutility.com/features/toyota/0703_4wd_1...

--------------------------------------------------
Note added at   36 min (2007-07-04 19:10:35 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.youtube.com/watch?v=2pruMajh7bI

--------------------------------------------------
Note added at   39 min (2007-07-04 19:13:45 GMT)
--------------------------------------------------

... ma swobodę wahliwych wychyleń
..może się swogobnie wychylać w sposób wahliwy

petrolhead
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 326

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
(przedni most napędowy) ma konstrucję przegubową, co ....


Explanation:
łamaną
Auto ma niezależne zawieszenie wszystkich kół i most napędowy przegubowy. Konstrukcja tylnego zawieszenia ma tę cechę, że przy zmianie obciążenia tylnych ...
www.insomnia.pl/konkurs_-_pytanie_6-t129218.html - 47k - Wynik uzupełniający - Kopia - Podobne strony

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2007-07-04 20:52:52 GMT)
--------------------------------------------------

inaczej: most łamany
Wszystkie produkowane seryjnie 505-tki miały napęd na koła tylnej osi (w sedanie był most łamany, a w kombi – sztywny). Nieliczne przebudowywane przez firmę ...
www.airrescue.boo.pl/czytaj.php?txt=muzeum - 74k - Kopia - Podobne strony


A.G.
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1944