KudoZ home » English to Polish » Mechanics / Mech Engineering

brazing machine

Polish translation: urządzenie do lutowania twardego


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:brazing machine
Polish translation:urządzenie do lutowania twardego
Entered by: Iwona Hulewicz

16:39 Oct 18, 2007
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: brazing machine
brazing machine for the automatic brazing of carbide teeth to circular saw blades
Iwona Hulewicz
urządzenie do lutowania twardego
Explanation:
automat
tak przynajmniej wychodzi wg polskich norm
zob. polemikę http://www.proz.com/kudoz/2201288

Standard: BS EN ISO 3677:1995
Title Identifier: Filler metal for soft soldering, brazing and braze welding. Designation

i odpowiednik w polskim
Numer normy: PN-EN ISO 3677
Tytul: Spoiwa do lutowania miękkiego, twardego i lutospawania. Oznaczanie

tytuły norm i normy łatwe do wyszukania



--------------------------------------------------
Note added at 15 hrs (2007-10-19 07:57:27 GMT)
--------------------------------------------------

zob. też tu:
http://www.europarl.europa.eu/sides/getDoc.do?pubRef=-//EP//...
(poprawka 13 - język można zmienić z u góry strony)

11) "hermetically sealed system" means a system in which all refrigerant containing parts are made tight by welding, brazing or a similar permanent connection, which may include sealed or protected access points to allow proper repair or disposal

11) „hermetycznie zamknięty system” oznacza system, w którym wszystkie części zawierające czynnik chłodniczy są szczelnie zamknięte za pomocą spawania, lutowania twardego lub innej metody trwałego łączenia, która może obejmować zamknięte lub zabezpieczone punkty dostępu umożliwiające prawidłową naprawę lub złomowanie

HTH
Selected response from:

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Grading comment
dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4urządzenie do lutowania twardegoMarek Daroszewski (MrMarDar)
4urządzenie do lutospawaniaPolangmar
4urządzenie lutownicze
EnglishDirect


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
urządzenie lutownicze


Explanation:
no chyba tak bym to widział...

EnglishDirect
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 32

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Polangmar: To raczej "soldering machine": http://je.pl/r3l6 , http://je.pl/b1d3 .
51 mins
  -> dzięki za uwage; pozdrawiam


14 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
urządzenie do lutowania twardego


Explanation:
automat
tak przynajmniej wychodzi wg polskich norm
zob. polemikę http://www.proz.com/kudoz/2201288

Standard: BS EN ISO 3677:1995
Title Identifier: Filler metal for soft soldering, brazing and braze welding. Designation

i odpowiednik w polskim
Numer normy: PN-EN ISO 3677
Tytul: Spoiwa do lutowania miękkiego, twardego i lutospawania. Oznaczanie

tytuły norm i normy łatwe do wyszukania



--------------------------------------------------
Note added at 15 hrs (2007-10-19 07:57:27 GMT)
--------------------------------------------------

zob. też tu:
http://www.europarl.europa.eu/sides/getDoc.do?pubRef=-//EP//...
(poprawka 13 - język można zmienić z u góry strony)

11) "hermetically sealed system" means a system in which all refrigerant containing parts are made tight by welding, brazing or a similar permanent connection, which may include sealed or protected access points to allow proper repair or disposal

11) „hermetycznie zamknięty system” oznacza system, w którym wszystkie części zawierające czynnik chłodniczy są szczelnie zamknięte za pomocą spawania, lutowania twardego lub innej metody trwałego łączenia, która może obejmować zamknięte lub zabezpieczone punkty dostępu umożliwiające prawidłową naprawę lub złomowanie

HTH


Marek Daroszewski (MrMarDar)
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 303
Grading comment
dziękuję