KudoZ home » English to Polish » Mechanics / Mech Engineering

screw feeder/hopper

Polish translation: zasilacz śrubowy


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:screw feeder
Polish translation:zasilacz śrubowy
Entered by: dinde

15:14 Oct 27, 2007
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: screw feeder/hopper
cóż to może być?
dinde
zasilacz śrubowy
Explanation:
ewentualnie zasilacz ślimakowy

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2007-10-27 17:31:51 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Dziękuję.
Selected response from:

EnglishDirect
Grading comment
Dzięki za szybką odpowiedź
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Przenośnik śrubowymmaarr
5zasilacz śrubowy
EnglishDirect
4podajnik śrub / kosz podający (zapewne wibracyjny)
Andrzej Lejman


Discussion entries: 7





  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
podajnik śrub / kosz podający (zapewne wibracyjny)


Explanation:
w typowym przypadku stawiałbym na podajnik wibracyjny

Andrzej Lejman
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 190

2 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
zasilacz śrubowy


Explanation:
ewentualnie zasilacz ślimakowy

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2007-10-27 17:31:51 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Dziękuję.

EnglishDirect
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 32
Grading comment
Dzięki za szybką odpowiedź

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Przenośnik śrubowy


Explanation:
Być może również wibrujący.
Hopper to element ważący materiały sypkie, prawdopodobnie wyładowywany za pomocą przenośnika śrubowego (ewentualnie wibrującego).
Nie wykluczam również, że to nazwa jednego urządzenia.

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2007-10-27 18:25:09 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Również
http://www.wuma-projekt.pl/html/przenosniki_slimakowe.html


    Reference: http://www.continentalscrew.com/products/feeders.php
    Reference: http://www.continentalscrew.com/products/feeders.php
mmaarr
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 10