KudoZ home » English to Polish » Mechanics / Mech Engineering

stretchers

Polish translation: rozpory


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:stretchers
Polish translation:rozpory
Entered by: Kasia Platkowska

09:52 Nov 12, 2007
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / mieszadlo
English term or phrase: stretchers
Chodzi o czynnosci montazowo-konserwacyjne mieszadla. Kontekst:

The stretchers of the flange which keeps the flexible wall up are to be adjusted in such a way that they do not bounce off (e.g. by vibrations)
Kasia Platkowska
Spain
rozpory
Explanation:
wydaje mi się, że jest to odpowiednie słowo - stretcher bar top rozpora w budownictwie więc bardzo prawdopodobne, że i tutaj ma to samo znaczenie
pozdrawiam
Selected response from:

agatakal
Grading comment
Dziekuje bardzo za sugestie. Jest to na pewno pewnego rodzaju element rozpierajacy, jak angielska nazwa wskazuje...
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4elementy mocujące kołnierzPolangmar
4rozporyagatakal


  

Answers


5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
rozpory


Explanation:
wydaje mi się, że jest to odpowiednie słowo - stretcher bar top rozpora w budownictwie więc bardzo prawdopodobne, że i tutaj ma to samo znaczenie
pozdrawiam

agatakal
PRO pts in category: 3
Grading comment
Dziekuje bardzo za sugestie. Jest to na pewno pewnego rodzaju element rozpierajacy, jak angielska nazwa wskazuje...

10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
elementy mocujące kołnierz


Explanation:
Może:
paski z blachy do mocowania kołnierza
Lub asekuracyjnie:
mocowanie kołnierza

Rozpór kołnierza nie umiem sobie wyobrazić ( http://je.pl/33kv ).

http://tinyurl.com/2awbnb
http://tinyurl.com/2hk6a2

Polangmar
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 2370