KudoZ home » English to Polish » Mechanics / Mech Engineering

half-friction disc

Polish translation: zewnętrzna tarcza cierna sprzęgła (połowa kompletnej tarczy)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:half-friction disc
Polish translation:zewnętrzna tarcza cierna sprzęgła (połowa kompletnej tarczy)
Entered by: Marian Krzymiński

16:28 Apr 1, 2008
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: half-friction disc
"Clutch Outer Half Friction Disc"
Zestawienie elementów sprzęgła. Pół-tarcza mi jakoś nie odpowiada, bo z rysunku wynika, że jest to po prostu tarcza. Pół-cierna to już zupełnie dziwnie.
stake
Poland
zewnętrzna tarcza cierna sprzęgła (połowa kompletnej tarczy)
Explanation:
druga tarcza (druga połowa) jest tarczą wewnętrzną, od strony koła zamachowego
Selected response from:

Marian Krzymiński
Poland
Grading comment
Dziękuję :-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3skrajna zewnęrzna tarcza cierna z okładziną tylko po jednej stronieA.G.
3zewnętrzna tarcza cierna sprzęgła (połowa kompletnej tarczy)
Marian Krzymiński


Discussion entries: 3





  

Answers


30 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
zewnętrzna tarcza cierna sprzęgła (połowa kompletnej tarczy)


Explanation:
druga tarcza (druga połowa) jest tarczą wewnętrzną, od strony koła zamachowego

Marian Krzymiński
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1230
Grading comment
Dziękuję :-)

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
skrajna zewnęrzna tarcza cierna z okładziną tylko po jednej stronie


Explanation:
To jest ta tarcza , która jest sprzęgnięta z koszem/zabierakiem (nie z wałem). Po drugiej stronie nie ma okładziny , tarcza dolega do bezposrednio do zabieraka.


--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2008-04-01 20:05:50 GMT)
--------------------------------------------------

dolega bezpośrednio...

A.G.
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1944