KudoZ home » English to Polish » Mechanics / Mech Engineering

HOLES THR’D M8 EQUI-SPACED

Polish translation: otwory gwintowane M8 w równych odległościach (od siebie) / w jednakowych odstępach


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:holes threaded M8 equi-spaced
Polish translation:otwory gwintowane M8 w równych odległościach (od siebie) / w jednakowych odstępach
Entered by: M.A.B.

13:46 Aug 31, 2008
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / TECHNICAL DRAWING
English term or phrase: HOLES THR’D M8 EQUI-SPACED
Element opisu rysunku technicznego. Kilka otworów na śruby (mocowania?) M8 znajduje się w równej odległości od siebie na okręgu o danej średnicy.

Co oznacza to "THR'D"? Czy to jest rodzaj "wejscia", "gniazda"?
Sepinroth
United Kingdom
otwory gwintowane M8 w równych odległościach (od siebie)
Explanation:
To nawet może być "threaded".
Selected response from:

M.A.B.
Netherlands
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5otwory M8 na rownym rozstawiejerzy cieslik77
3 +1otwory gwintowane M8 w równych odległościach (od siebie)
M.A.B.


Discussion entries: 1





  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
holes thr’d m8 equi-spaced
otwory gwintowane M8 w równych odległościach (od siebie)


Explanation:
To nawet może być "threaded".

M.A.B.
Netherlands
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 54

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  PanPeter: lub w jednakowych odstępach
56 mins
  -> Może nawet lepiej

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
holes thr’d m8 equi-spaced
otwory M8 na rownym rozstawie


Explanation:
to samo troche inaczej

--------------------------------------------------
Note added at 18 hrs (2008-09-01 08:08:50 GMT)
--------------------------------------------------

THR'D = threaded = gwintowany

--------------------------------------------------
Note added at 18 hrs (2008-09-01 08:10:24 GMT)
--------------------------------------------------

"na rozstawie" takim siakim i owakim jest powszechnie uzywane w technice ale nie technicy nie musza tego znac

jerzy cieslik77
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 169

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Polangmar: "Na równym rozstawie" to nie jest po polsku: http://je.pl/2m2z . || To nie jest język techniczny, lecz gwara środowiskowa - a na rysunkach technicznych nie używa się wyrażeń gwarowych.
6 hrs
  -> to jest inny jezyk jezyk techniczny nie musi byc Panu znany