KudoZ home » English to Polish » Mechanics / Mech Engineering

narrow body trench rammer

Polish translation: ubijak wibracyjny, zagęszczarka stopowa


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:narrow body trench rammer
Polish translation:ubijak wibracyjny, zagęszczarka stopowa
Entered by: Polangmar

15:14 Nov 3, 2008
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: narrow body trench rammer
tutaj zdjęcie tego narzędzia

http://www.screwfix.com/search.do;jsessionid=D1UA2L0BNVJMQCS...
ZenonStyczyrz
ubijak wibracyjny, zagęszczarka stopowa
Explanation:
ubijak wibracyjny (obrazki)
http://tinyurl.com/6akxo7

Zagęszczarka stopowa
http://tinyurl.com/6xnjh2

--------------------------------------------------
Note added at 1 day5 hrs (2008-11-04 20:27:41 GMT)
--------------------------------------------------

Przymiotnik "narrow" odnosi się tutaj do rzeczownika "body" (czyli o "wąskim korpusie" - gruntu nie ubija się w wykopach, lecz po ich zasypaniu - czyli dosłowne tłumaczenie mogłoby brzmieć "ubijak/zagęszczarka o wąskim korpusie do ubijania/zagęszczania gruntu po zasypaniu wykopu/wykopów".

Istnieją też zagęszczarki płytowe (na samym dole):
http://tinyurl.com/65jl5b
Selected response from:

Polangmar
Poland
Grading comment
dziekuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 -1ubijak wibracyjny, zagęszczarka stopowaPolangmar
4 -1ubijak/zagęszczacz gruntu w/do wąskich wykopów/rowówrobwoj


  

Answers


22 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
ubijak/zagęszczacz gruntu w/do wąskich wykopów/rowów


Explanation:
ew. zagęszczarka
http://www.google.pl/search?hl=pl&q="ubijacz gruntu&lr=

robwoj
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 783

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Polangmar: 1. Nazwy podane w pasku głównym nie są używane. 2. Sama "zagęszczarka" nie może być, gdyż wygląda tak: http://je.pl/9krf . 3. Podany odnośnik nie zawiera żadnych wystąpień: http://je.pl/nln7 .
1 day4 hrs

1 day4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
ubijak wibracyjny, zagęszczarka stopowa


Explanation:
ubijak wibracyjny (obrazki)
http://tinyurl.com/6akxo7

Zagęszczarka stopowa
http://tinyurl.com/6xnjh2

--------------------------------------------------
Note added at 1 day5 hrs (2008-11-04 20:27:41 GMT)
--------------------------------------------------

Przymiotnik "narrow" odnosi się tutaj do rzeczownika "body" (czyli o "wąskim korpusie" - gruntu nie ubija się w wykopach, lecz po ich zasypaniu - czyli dosłowne tłumaczenie mogłoby brzmieć "ubijak/zagęszczarka o wąskim korpusie do ubijania/zagęszczania gruntu po zasypaniu wykopu/wykopów".

Istnieją też zagęszczarki płytowe (na samym dole):
http://tinyurl.com/65jl5b

Polangmar
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 2370
Grading comment
dziekuję

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  robwoj: a jaka jest różnica pomiędzy moim ubijakiem a twoim?
1 hr