KudoZ home » English to Polish » Mechanics / Mech Engineering

raw steam

Polish translation: para zanieczyszczona/kotłowa/ z wytwornicy/generatora/surowa


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:raw steam
Polish translation:para zanieczyszczona/kotłowa/ z wytwornicy/generatora/surowa
Entered by: robwoj

14:24 Nov 7, 2008
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / Autoclave
English term or phrase: raw steam
Mam taki dwujęzyczny tekst o aktoklawach (sterylizatorach) i generatorach pary, w których wykorzystuje się surową wodę raw water i raw steam, i tutaj mam problem, nie znajduje odpowiednika polskiego do pary.

Help please!
Konrad Dylo
Spain
para zanieczyszczona/kotłowa
Explanation:
http://www.proz.com/kudoz/english_to_polish/engineering_gene...

--------------------------------------------------
Note added at   5 godz. (2008-11-07 20:24:20 GMT)
--------------------------------------------------

Zwróć też uwagę na odnośnik jaki podałem w tej odpowiedzi czyli co to jest para mokra
Selected response from:

robwoj
Poland
Grading comment
Nie jestem całkiem przekonany ... ale w tłum. została para zanieczyszczona. Wielkie Wam dzięki za pomoc. K.
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4para z generatoraPolangmar
4para zanieczyszczona/kotłowarobwoj


Discussion entries: 6





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
para zanieczyszczona/kotłowa


Explanation:
http://www.proz.com/kudoz/english_to_polish/engineering_gene...

--------------------------------------------------
Note added at   5 godz. (2008-11-07 20:24:20 GMT)
--------------------------------------------------

Zwróć też uwagę na odnośnik jaki podałem w tej odpowiedzi czyli co to jest para mokra

robwoj
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 783
Grading comment
Nie jestem całkiem przekonany ... ale w tłum. została para zanieczyszczona. Wielkie Wam dzięki za pomoc. K.

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
para z generatora


Explanation:
Czyli para niepodgrzewana/nieprzegrzewana.

Raw steam is steam that is fed directly into the product from the boiler.
http://tinyurl.com/5kl2kv

Polangmar
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 2370