KudoZ home » English to Polish » Mechanics / Mech Engineering

stock-pile

Polish translation: wysokość pryzmy


11:48 Nov 20, 2008
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: stock-pile
maszyna, służąca do przeładunku kruszywa np. węgla z wywrotki do wagonu kolejowego
emohosi
Polish translation:wysokość pryzmy
Explanation:
Oferujemy również:
* transport, załadunek gruzu,
* pryzmowanie lub załadunek kruszywa

materiały sypkie mają tendencje do usupywania się tworząc coś w rodzaju stożka, tu chyba o to chodzi
http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=356556

--------------------------------------------------
Note added at 2 days2 hrs (2008-11-22 14:43:39 GMT)
--------------------------------------------------

porownaj pierwsze zdjecie na:
http://www.bulk-online.com/Forum/showthread.php?threadid=140...

z twoja maszyna
http://www.trackstackuk.com/images/products/large/trackstack...
Selected response from:

Jacek Podkanski
United Kingdom
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
2 +1wysokość pryzmy
Jacek Podkanski
3ładowarkarobwoj


Discussion entries: 5





  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
ładowarka


Explanation:
bez kontekstu trudno ocenić jaka, bo są różne
http://www.google.pl/search?hl=pl&q=ładowarka&btnG=Szukaj w ...

robwoj
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 783

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Polangmar: Propopnuję ograniczyć zgadywanie, zwłaszcza przy bezkontekstowcach.
2 days2 hrs

2 days33 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +1
stock-pile height
wysokość pryzmy


Explanation:
Oferujemy również:
* transport, załadunek gruzu,
* pryzmowanie lub załadunek kruszywa

materiały sypkie mają tendencje do usupywania się tworząc coś w rodzaju stożka, tu chyba o to chodzi
http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=356556

--------------------------------------------------
Note added at 2 days2 hrs (2008-11-22 14:43:39 GMT)
--------------------------------------------------

porownaj pierwsze zdjecie na:
http://www.bulk-online.com/Forum/showthread.php?threadid=140...

z twoja maszyna
http://www.trackstackuk.com/images/products/large/trackstack...


    Reference: http://www.wbos.pl/uslugi.htm
    Reference: http://www.trackstackuk.com/trackstack-6542.html
Jacek Podkanski
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 28

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Polangmar
2 hrs