KudoZ home » English to Polish » Mechanics / Mech Engineering

bolting

Polish translation: mocowanie śrubami i nakrętkami/śruby i nakrętki mocujące


11:31 Nov 21, 2008
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / zawory
English term or phrase: bolting
Instrukcja obsługi zaworu skrzydełkowego wyłożonego gumą z dołączonym serwomotorem

Szczególne zagrożenia:

Take care, that the adjacent pipe system is completely drained, before the valve is disassembled from the pipe or before the bolting of the dtuffing box is loosened.

Przed zdjęciem zaworu z rury lub przed zamnkięciem komory dławicy należy upewnić się, że w przyległym systemie rur nie ma wody, a komora dławicy została zwolniona.

Jak rozumieć bolting?

Dzięki!
Merix
Poland
Polish translation:mocowanie śrubami i nakrętkami/śruby i nakrętki mocujące
Explanation:
HTH,
P.
Selected response from:

Piotr Rypalski
Poland
Grading comment
Mocowanie to najlepszy odpowiednik :o)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1śruby (mocujące/łączące)
Maciek Drobka
4mocowanie śrubami i nakrętkami/śruby i nakrętki mocujące
Piotr Rypalski


Discussion entries: 4





  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
mocowanie śrubami i nakrętkami/śruby i nakrętki mocujące


Explanation:
HTH,
P.

Piotr Rypalski
Poland
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 48
Grading comment
Mocowanie to najlepszy odpowiednik :o)

3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
śruby (mocujące/łączące)


Explanation:
przed poluzowaniem/odkręceneim śrub mocujących/łączących

--------------------------------------------------
Note added at 3 mins (2008-11-21 11:35:19 GMT)
--------------------------------------------------

ew. połączenie/mocowanie śrubowe

--------------------------------------------------
Note added at 47 mins (2008-11-21 12:19:04 GMT)
--------------------------------------------------

1. Nigdzie nie napisałem, że 'stuffing box' to nie dławica.
2. Poprawiona wersja jest OK.

--------------------------------------------------
Note added at 2 days9 hrs (2008-11-23 20:35:45 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Któren został podany wcześniej przez inną osobę.

Maciek Drobka
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 311
Notes to answerer
Asker: Stuffing box to nie dławica? To było trochę śmiałe tłumaczenie. Teraz wygląda to tak: Przed zdjęciem zaworu z rury lub przed poluzowaniem śrub mocujących w dławicy należy upewnić się, że w przyległym systemie rur nie ma wod zaworu z Należy upewnić się, że w przyległym systemie rur nie znajduje sie woda. I jak?


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Piotr Rypalski: punkt za refleks :)
1 min
  -> dziękuję :o)