KudoZ home » English to Polish » Mechanics / Mech Engineering

helical geared motor

Polish translation: motoreduktor z przekładnią o zębach skośnych


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:helical geared motor
Polish translation:motoreduktor z przekładnią o zębach skośnych
Entered by: Merix

17:12 Nov 23, 2008
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / motors
English term or phrase: helical geared motor
Helical geared motor
Double reduction

Czy to będzie:

Śilnik z przekładnią ślimakową
Przekładnia redukcyjna o podwójnym przełożeniu

Ślimakowy silnik przekładniowy
Przekładnia redukcyjna o podwójnym przełożeniu

Są tam rysunki:
1. przekładni z podwójnym przełożniem
2. z potrójnym

i opis części ogólnych:
1. Wał zdawczy (output shaft)
2 Ząb (key)
3 Shaft seal (Uszczelka/uszczelnienie wału)
5 Ułożyskowanie wału zdawczego, normalne 5a Ułożyskowanie wału zdawczego, wzmocnione
6 Ułożyskowanie wału zdawczego
7 Uszczelnienie
8 Śruba odpowietrzająca? (vent screw)
9 Podkładka ustalająca (shim)
10 Koło zębate napędzane
11 Ząb
12 Pierścień sprężynujący zabezpieczający

14 Koło koronowe ? (driving pinion)
15 Obudowa przekładni
16 Ułożyskowanie wału pośredniego
17 Napędzane koło zębate trzepieniowe
18 Ząb
19 Koło zębate napędzające
20 Uszczelnienie
21 Zaślepka?? (Plug)
22 Pokrywa od obudowy przekładni
23 Ułożyskowanie wału pośredniego ??(Pinion shaft bearing)
24 Podkładka ustalająca
25 Śruba z łbem sześciokątnym
26 Podkładka
27 Zawleczka ??(Spiral pin)

30 Uszczelnienie
31 Podkładka ustalająca
32 Uszczelka

52 Zawleczka
53 Zawleczka
54 Wał pośredni, zębaty
55 Śruba z łbem sześciokątnym
56 Podkładka
57 Uszczelka
58 Uszczelka
59 Zaślepka (plug)
60 Wał pośredni, gładki
61 Łożysko kulkowe rowkowane
62 Łożysko kulkowe rowkowane
63 Ząb
64 Podkładka ustalająca
65 Koło zębate napędzające
66 Koło koronowe

68 Obudowa przekładni zredukcyjnej o potrójnym przełożeniu
69 Pokrywa od obudowy przekładni
70 Śruba z łbem sześciokątnym
PodkładkaUszczleka
900 Wirnik z wałem gładkim
901 Wirnik z wałem zębatym
902 Osłona końcowa A ??(End shield A)

904 Uszczelka wału ??(shaft seal)
905 Ułożyskowanie A
906 Podkładka ustalająca łożysko?? (Bearing shim)
907 Korpus skrzynki zaciskowej
908 Pokrywa skrzynki zaciskowej
910 Uszczelka od korpusu skrzynki zaciskowej ??(TErminal box frame gasket)

kilku jeszcze nie jestem pewien. Gdyby ktoś zechciał pomóc w terminologii w dziale gdzie rozpatruje się kwestie językowe, to byłbym bardzo wdzięczny.
Merix
Poland
motoreduktor z przekładnią o zębach skośnych
Explanation:
FLENDER - MOTOX-G en
- [ Tłumaczenie strony ]
Flender Power Transmission(Tianjin)Co., Ltd. provides complete drive system, including Flender standard gear ... MOTOX-G parallel shaft helical geared motor ...
www.flender.com/content_manager/page.php?ID=1780889&dbc=33d... - 27k -



--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs (2008-11-23 23:04:12 GMT)
--------------------------------------------------

tu dwustopniową.
Selected response from:

A.G.
Grading comment
Dziękuję serdecznie, wszystko się zgadza, klient za głowę się złapał, że udało mi się tak dokładnie to rozszyfrować. Jest Pan nieoceniony. :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4motoreduktor z przekładnią o zębach skośnychA.G.
4silnik z przekładnią ślimakową
PanPeter


Discussion entries: 8





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
silnik z przekładnią ślimakową


Explanation:
wg trafień w guglu

PanPeter
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 104
Notes to answerer
Asker: W google i tak i tak się pojawia :) Co to tłumaczeń za mnie, to oczywiście. Wystarczyło by tylko napisać przy terminach ze znakiem zapoytania ok lub nie :) Człowiek człowiekowi wilkiem?


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  A.G.: nie, byłoby ...FLENDER Small Worm Geared Motor,
4 hrs

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
motoreduktor z przekładnią o zębach skośnych


Explanation:
FLENDER - MOTOX-G en
- [ Tłumaczenie strony ]
Flender Power Transmission(Tianjin)Co., Ltd. provides complete drive system, including Flender standard gear ... MOTOX-G parallel shaft helical geared motor ...
www.flender.com/content_manager/page.php?ID=1780889&dbc=33d... - 27k -



--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs (2008-11-23 23:04:12 GMT)
--------------------------------------------------

tu dwustopniową.

A.G.
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1944
Grading comment
Dziękuję serdecznie, wszystko się zgadza, klient za głowę się złapał, że udało mi się tak dokładnie to rozszyfrować. Jest Pan nieoceniony. :)