KudoZ home » English to Polish » Mechanics / Mech Engineering

wave washer

Polish translation: podkładka falista


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:wave washer
Polish translation:podkładka falista
Entered by: bartnick

12:35 Feb 24, 2009
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: wave washer
Taka plaska, elastyczna uszczelka/podkladka - element ukladu optycznego palnika laserowego
bartnick
Poland
podkładka falista
Explanation:
Podkładka falista
Podkładka falista DIN 137B. Śruby nierdzewne - Podkładka falista DIN 137B podkładka falista typ B M3-M20. Wyślij zapytnie o ten produkt. Imię i nazwisko: * ...
www.nelkor.com.pl/zlaczne/podkladki/137b.html - 12k
Selected response from:

A.G.
Grading comment
Dzieki! O to wlasnie chodzilo!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1podkładka falistaA.G.
4podkładka sprężysta
Slawomir Nieciecki
1podkładkaPiotrekN


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
podkładka


Explanation:
tak by chyba najlepiej pasowało, nie wiem czy to ma polską nazwę..

PiotrekN
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 7

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
podkładka sprężysta


Explanation:
Z tekstu nie wynika jakiego typu to podkładka, bezpieczniej jest przyjąć po prostu "sprężysta".
Jeżeli występuje rysunek tej podkładki, porównaj go z rodzajami podkładek sprężystych z poniższego linku:
http://www.wiking.krakow.pl/podkladki.html

Slawomir Nieciecki
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 48

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
podkładka falista


Explanation:
Podkładka falista
Podkładka falista DIN 137B. Śruby nierdzewne - Podkładka falista DIN 137B podkładka falista typ B M3-M20. Wyślij zapytnie o ten produkt. Imię i nazwisko: * ...
www.nelkor.com.pl/zlaczne/podkladki/137b.html - 12k

A.G.
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1944
Grading comment
Dzieki! O to wlasnie chodzilo!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Slawomir Nieciecki: Dokładnie :)
2 hrs
  -> dziekuję, miał to Pan we własnym linku (jest to oczywiscie podkładka sprężysta)