KudoZ home » English to Polish » Mechanics / Mech Engineering

pump seizure

Polish translation: zatarcie (ew. zakleszczenie) pompy


19:31 Dec 29, 2010
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: pump seizure
Check for internal pump seizure: repair or replace pump.
Eais
Poland
Polish translation:zatarcie (ew. zakleszczenie) pompy
Explanation:
sprawdzić pod kątem zatarcia etc. :)

--------------------------------------------------
Note added at   5 min (2010-12-29 19:37:09 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.google.pl/#hl=pl&expIds=17259,18167,28019&xhr=t&q...

--------------------------------------------------
Note added at   6 min (2010-12-29 19:38:24 GMT)
--------------------------------------------------

"Zakleszczenie" - tylko dwa trafienia:

http://www.google.pl/#hl=pl&expIds=17259,18167,28019&xhr=t&q...

--------------------------------------------------
Note added at   11 min (2010-12-29 19:43:00 GMT)
--------------------------------------------------

"zakleszczenie" jest np. w tym słowniku:

http://www.fotoslownik.pl/wordsall,id,desc,all.html

Uwaga! OLBRZYMI, i może się długo ładować :-)
Selected response from:

Rafal Piotrowski
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1zatarcie (ew. zakleszczenie) pompy
Rafal Piotrowski
4 +1zakleszczenie pompyjarekab


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
zakleszczenie pompy


Explanation:
tak mi pasuje i stosowane w praktyce - zob. strona www.


    Reference: http://www.gouldspumps.com/download_files/cv3171/CV_3171_IOM...
jarekab
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 42

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Rafal Piotrowski: Trudno sie nie zgodzić :-)
4 mins

4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
zatarcie (ew. zakleszczenie) pompy


Explanation:
sprawdzić pod kątem zatarcia etc. :)

--------------------------------------------------
Note added at   5 min (2010-12-29 19:37:09 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.google.pl/#hl=pl&expIds=17259,18167,28019&xhr=t&q...

--------------------------------------------------
Note added at   6 min (2010-12-29 19:38:24 GMT)
--------------------------------------------------

"Zakleszczenie" - tylko dwa trafienia:

http://www.google.pl/#hl=pl&expIds=17259,18167,28019&xhr=t&q...

--------------------------------------------------
Note added at   11 min (2010-12-29 19:43:00 GMT)
--------------------------------------------------

"zakleszczenie" jest np. w tym słowniku:

http://www.fotoslownik.pl/wordsall,id,desc,all.html

Uwaga! OLBRZYMI, i może się długo ładować :-)

Rafal Piotrowski
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 106

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  A.G.: zatarcie
28 mins
  -> Thx :-)