KudoZ home » English to Polish » Mechanics / Mech Engineering

intermediate user

Polish translation: użytkownik pośredni


13:29 Sep 25, 2011
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / Pompy
English term or phrase: intermediate user
Instrukcja obsługi pompy, fragment dotyczący bezpieczeństwa:

Particular attention should be paid to points concerning the safety of the equipment as far as the intermediate and end user is concerned.

Chodzi o to, czy "intermediate user" to będzie dosłownie "użytkownik pośredni" ? Niby brzmi dobrze, ale nie znalazłem przykładów użycia takiego zwrotu. Może zatem będzie to np. instalator pompy, w odróżnieniu od jej użytkownika/operatora ("end user") ?
Tomasz Grząślewicz
Poland
Polish translation:użytkownik pośredni
Explanation:
w tym zdaniu
Selected response from:

t sawyer
Grading comment
Dzękuję:)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4pośrednikPolangmar
3użytkownik pośredni
t sawyer


Discussion entries: 1





  

Answers


8 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
użytkownik pośredni


Explanation:
w tym zdaniu

t sawyer
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 30
Grading comment
Dzękuję:)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Merix: Nie brzmi fachowo, być może tu chodzi po prostu firmę zamawiąjącą w odróżnieniu od końcowego miejsca montażu. Moja propozycja odnosi się stricte do dalszych etapów przesyłania medium w procesie techn., a tu jest pewnie mowa o bezp. osób montujących itd
29 mins

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pośrednik


Explanation:
Po prostu.

--------------------------------------------------
Note added at 9 hrs (2011-09-25 23:12:15 GMT)
--------------------------------------------------

ew. serwisant, instalator

Polangmar
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 2370