KudoZ home » English to Polish » Mechanics / Mech Engineering

convertible (freezer/refrigerator)

Polish translation: zamienne/wymienne funkcje mrozenia/chlodzenia


13:30 Sep 29, 2011
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / home appliances
English term or phrase: convertible (freezer/refrigerator)
Nie jestem nawet pewien, co oznacza w tym kontekście "convertible", nie wspominając nawet o tłumaczeniu. Może posiadacie lodówkę o takiej funkcji/z taką cechą?

Przykłady produktów:

http://tinyurl.com/6e95g7e
http://www.amazon.com/Frigidaire-FKCH17F7HW-Convertible-Free...
Krystian Aparta
Poland
Polish translation:zamienne/wymienne funkcje mrozenia/chlodzenia
Explanation:
Slownik PWN
Selected response from:

xxxaachenac PhD
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4zamienne/wymienne funkcje mrozenia/chlodzeniaxxxaachenac PhD
3 -1Chłodziarko-zamrażarka
Vaddy Peters


Discussion entries: 12





  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
Chłodziarko-zamrażarka


Explanation:
www.beststuff.com/.../samsung-introduces-new-four-d...
The convertible refrigerators have four zones with adjustable temperature settings to ... "Consumers can convert refrigerator space to freezer space to prepare for ..

--------------------------------------------------
Note added at 32 mins (2011-09-29 14:03:24 GMT)
--------------------------------------------------

uniwersalny

Vaddy Peters
Notes to answerer
Asker: "Chłodziarko-zamrażarka" to urządzenie zawierające zarówno chłodziarkę, jak i zamrażarkę, więc raczej nie można tego zastosować, ale dzięki.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Polangmar: Chłodziarko-zamrażarka to lodówka z chłodziarką i zamrażarką (nie musi być - i najczęściej nie jest - "convertible").
1 hr

35 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zamienne/wymienne funkcje mrozenia/chlodzenia


Explanation:
Slownik PWN


    Reference: http://ling.pl/
xxxaachenac PhD
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  M.A.B.
14 hrs
  -> Dzieki za sugestie, MAB :)

disagree  Polangmar: zamienne/wymienne funkcje mrożenia i chłodzenia (nie można dać "wymienne funkcje mrożenia", bo chłodzenie jest drugą funkcją)
25 days
  -> "Dokładnie z tą frazą był problem, bo "freezer/refrigerator" to nierozłączna całość" funkcjonujaca WYMIENNIE (lub) a nie LACZNIE (i)