KudoZ home » English to Polish » Mechanics / Mech Engineering

heating valve

Polish translation: zawór do regulacji ilości przepływu czynnika grzewczego


10:53 Nov 20, 2013
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: heating valve
adjusting drive for Heating valve AHU is missing (M/ 31)Rest materials stored in the Technical rooms (M/ 24, M/ 1, M/2, E, 034)
Jak rozumieć w tym przypadku "heating"?
Angren
Polish translation:zawór do regulacji ilości przepływu czynnika grzewczego
Explanation:
IMO

--------------------------------------------------
Note added at   21 min (2013-11-20 11:14:49 GMT)
--------------------------------------------------

zawór regulacjyjny przepływu czynnika grzewczego
Selected response from:

IRA100
Grading comment
Dziękuję za pomoc.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3zawór do regulacji ilości przepływu czynnika grzewczegoIRA100
3zawór ogrzewaniaSerenadele


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
zawór ogrzewania


Explanation:
zawór ogrzewania

Serenadele
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
zawór do regulacji ilości przepływu czynnika grzewczego


Explanation:
IMO

--------------------------------------------------
Note added at   21 min (2013-11-20 11:14:49 GMT)
--------------------------------------------------

zawór regulacjyjny przepływu czynnika grzewczego

IRA100
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 139
Grading comment
Dziękuję za pomoc.
Notes to answerer
Asker: Wybrałam tę właśnie propozycję w formie skróconej, zgodnie z sugestią Andrzeja Mierzejewskiego


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Aleksandra Wójcik
20 mins

agree  Andrzej Mierzejewski: dla: zawór regulacyjny przepływu czynnika grzewczego. Pierwsza wersja jest przegadana.
1 hr

agree  Serenadele
8 hrs