KudoZ home » English to Polish » Mechanics / Mech Engineering

Cassette lock ring

Polish translation: pierścień [mocujący/zabezpieczający] kasety

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Cassette lock ring
Polish translation:pierścień [mocujący/zabezpieczający] kasety

20:05 Dec 22, 2016
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / Bike manual
English term or phrase: Cassette lock ring
chyba jako element mocujący rowera
Aneta Turkiewicz
Poland
pierścień [mocujący/zabezpieczający] kasety
Explanation:

https://pl.wikipedia.org/wiki/Kaseta_rowerowa


--------------------------------------------------
Note added at 54 Min. (2016-12-22 20:59:50 GMT)
--------------------------------------------------

http://rower.com.pl/miche-pierscien-kasety-stalowy-460434

http://rower.com.pl/campagnolo-pierscien-zabezpieczajacy-do-...
Selected response from:

Crannmer
Grading comment
Dziękuję!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2pierścień [mocujący/zabezpieczający] kasety
Crannmer
5nakrętka kasety
Adrian Liszewski


Discussion entries: 11





  

Answers


43 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
cassette lock ring
nakrętka kasety


Explanation:
Ja wiem że to dziwnie brzmi, ale tak to się nazywa (zob. znana wyszukiwarka). Kaseta jest montowana do bębenka jedną tylko śrubą, na którą nie wiadomo dlaczego przyjęło się mówić, że jest nakrętką.

Adrian Liszewski
Poland
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 170

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Frank Szmulowicz, Ph. D.
11 mins

disagree  Andrzej Mierzejewski: Sorry, ale to tak, jak mówienie "wiatrak" na wentylator w komputerze. Instrukcja montażu i konserwacji jest tekstem technicznym, w takim tekście nie należy upowszechniać niepoprawnych określeń.
1 day 17 hrs
  -> Ale ja faktycznie na wentylator mówię "wiatrak" (poza sferą pracową oczywiście) :D Podałem też, że jest to termin stosowany powszechnie, a nie ten najbardziej prawidłowy.

47 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
cassette lock ring
pierścień [mocujący/zabezpieczający] kasety


Explanation:

https://pl.wikipedia.org/wiki/Kaseta_rowerowa


--------------------------------------------------
Note added at 54 Min. (2016-12-22 20:59:50 GMT)
--------------------------------------------------

http://rower.com.pl/miche-pierscien-kasety-stalowy-460434

http://rower.com.pl/campagnolo-pierscien-zabezpieczajacy-do-...


Crannmer
Specializes in field
PRO pts in category: 468
Grading comment
Dziękuję!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Frank Szmulowicz, Ph. D.
8 mins
  -> thx

agree  Andrzej Mierzejewski
1 day 16 hrs
  -> thx