single-slide

Polish translation: szyna jednotorowa

English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: single-slide
Ze specyfikacji wind w obiekcie:

''All elevators, according to the drawings, have to be equipped and designed according to EN 81-20/50 standard.
● Elevator cabin width x height x depth = 1.10 x 2.10 x 2.20m with fully automatic, single-slide, two-leaf telescopic sliding doors and light grid.
● Load capacity: 1,000 kg, 13 persons
● Speed 2.0m/s
● Gearless traction sheave drive with frequency control, without machine room''
Grzegorz Mysiński
Poland
Polish translation:szyna jednotorowa
Explanation:
• Available for use in both bi-parting telescopic (4 door leaves and single sliding telescopic (2 door leaves in one direction) applications - http://products.dorma.com/content/download/20315/209379/01 S...

----------


Jak porusza się skrzydło

Większość drzwi przesuwnych to systemy z górną szyną nośną, do której na wózkach podwieszone są skrzydła. Skrzydło takich drzwi nie styka się z podłogą, można więc ją dowolnie wykończyć.

Drzwi przesuwne mogą być zamykane:


jednostronnie - i takie są jedynym możliwym rozwiązaniem, gdy miejsce na wsuwanie skrzydła jest tylko po jednej stronie otworu (na przykład gdy z drugiej znajduje się już narożnik pomieszczenia lub inna przeszkoda (w1a). Drzwi jednostronne mogą być pojedyncze albo dwuskrzydłowe rozsuwane teleskopowo (w1b), co wymaga zamontowania szyny dwutorowej;
dwustronnie - jeśli po obu stronach otworu jest dość miejsca na wsuwanie skrzydeł (w1c).

Co wchodzi w skład zestawu

Producenci oferują gotowe zestawy elementów, umożliwiające zainstalowanie drzwi o różnym ciężarze i szerokości. W skład takich zestawów wchodzą:


szyny - najczęściej ze stopów aluminium, jedno- lub dwutorowe. Mocuje się je do ściany bezpośrednio albo za pomocą uchwytów kątowych. Od przekroju i sztywności profilu użytego na szynę zależy dopuszczalna waga skrzydła; - http://www.drzwi.pl/artykul/drzwi-przesuwne-1.html

-------



--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2018-02-12 02:54:03 GMT)
--------------------------------------------------

Drzwi teleskopowe - wszystkie panele przesuwają się w lewo.

drzwi teleskopowe prawe
Drzwi teleskopowe - wszystkie panele przesuwają się w prawo.

https://www.microlift.com.pl/kabiny-i-drzwi.phtml
Selected response from:

geopiet
Grading comment
Dziękuję bardzo.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3z jedną prowadnicą
tadeusz50
2szyna jednotorowa
geopiet


  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
z jedną prowadnicą


Explanation:
tak mi się wydaje :)

tadeusz50
PRO pts in category: 57

3 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
szyna jednotorowa


Explanation:
• Available for use in both bi-parting telescopic (4 door leaves and single sliding telescopic (2 door leaves in one direction) applications - http://products.dorma.com/content/download/20315/209379/01 S...

----------


Jak porusza się skrzydło

Większość drzwi przesuwnych to systemy z górną szyną nośną, do której na wózkach podwieszone są skrzydła. Skrzydło takich drzwi nie styka się z podłogą, można więc ją dowolnie wykończyć.

Drzwi przesuwne mogą być zamykane:


jednostronnie - i takie są jedynym możliwym rozwiązaniem, gdy miejsce na wsuwanie skrzydła jest tylko po jednej stronie otworu (na przykład gdy z drugiej znajduje się już narożnik pomieszczenia lub inna przeszkoda (w1a). Drzwi jednostronne mogą być pojedyncze albo dwuskrzydłowe rozsuwane teleskopowo (w1b), co wymaga zamontowania szyny dwutorowej;
dwustronnie - jeśli po obu stronach otworu jest dość miejsca na wsuwanie skrzydeł (w1c).

Co wchodzi w skład zestawu

Producenci oferują gotowe zestawy elementów, umożliwiające zainstalowanie drzwi o różnym ciężarze i szerokości. W skład takich zestawów wchodzą:


szyny - najczęściej ze stopów aluminium, jedno- lub dwutorowe. Mocuje się je do ściany bezpośrednio albo za pomocą uchwytów kątowych. Od przekroju i sztywności profilu użytego na szynę zależy dopuszczalna waga skrzydła; - http://www.drzwi.pl/artykul/drzwi-przesuwne-1.html

-------



--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2018-02-12 02:54:03 GMT)
--------------------------------------------------

Drzwi teleskopowe - wszystkie panele przesuwają się w lewo.

drzwi teleskopowe prawe
Drzwi teleskopowe - wszystkie panele przesuwają się w prawo.

https://www.microlift.com.pl/kabiny-i-drzwi.phtml

geopiet
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 358
Grading comment
Dziękuję bardzo.