put a harvester together

Polish translation: skompletować maszynę/kombajn/kopaczkę do zbierania ziemniaków

English term or phrase:put a harvester together
Polish translation:skompletować maszynę/kombajn/kopaczkę do zbierania ziemniaków
Entered by: Frank Szmulowicz, Ph. D.

14:43 Mar 10, 2018
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: put a harvester together
Potato Harvester

Cleaning Modules

Thanks to the variety of cleaning
modules, you can put a harvester
together that meets your requirements.
dreamscar
Poland
skompletować maszynę/kombajn/kopaczkę do zbierania ziemniaków
Explanation:
Duży ilość opcji dodatkowych pozwala na skompletowanie maszyny odpowiedniej dla każdego klienta.
http://www.metale.org/sprzedam,3098467,walcarka-do-blach-mod...
Selected response from:

Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Grading comment
was baffled with cleaning adjective
thanks
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3zbudować/stworzyć kombajn/kopaczkę (do ziemniaków)
mike23
3skompletować maszynę/kombajn/kopaczkę do zbierania ziemniaków
Frank Szmulowicz, Ph. D.


  

Answers


22 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
skompletować maszynę/kombajn/kopaczkę do zbierania ziemniaków


Explanation:
Duży ilość opcji dodatkowych pozwala na skompletowanie maszyny odpowiedniej dla każdego klienta.
http://www.metale.org/sprzedam,3098467,walcarka-do-blach-mod...


Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1287
Grading comment
was baffled with cleaning adjective
thanks

19 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
put a (potato) harvester together
zbudować/stworzyć kombajn/kopaczkę (do ziemniaków)


Explanation:
zbudować/stworzyć kombajn/kopaczkę (do ziemniaków), która spełnia twoje wymagania/ odpowiada twoim wymaganiom/potrzebom

"stworzyć" brzmi bardziej marketingowo, w tym kontekście może też pasować

mike23
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 41