Swivel tee

Polish translation: trójnik niesymetryczny

English term or phrase:Swivel tee
Polish translation:trójnik niesymetryczny
Entered by: Marian Krzymiński

16:52 Jun 15, 2018
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: Swivel tee
Bez kontekstu

Obrazowo:

http://www.jbind.com/products/product-search-detail.aspx?SKU...
Biurobob
trójnik niesymetryczny
Explanation:
Złączka standardu JIC z 2 przylgami stożkowymi i jedną nakrętką, służąca do rogałęzienie układu hydraulicznego. W linku poniżej polski odpowiednik (z fotografią)
Selected response from:

Marian Krzymiński
Poland
Grading comment
Dziękuję.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4trójnik niesymetryczny
Marian Krzymiński
4trójnik wychylny
Adrian Liszewski
2przyłączka trójnikowa niesymetryczna śrubunkowa z wentylem
Frank Szmulowicz, Ph. D.


  

Answers


6 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
swivel tee
przyłączka trójnikowa niesymetryczna śrubunkowa z wentylem


Explanation:
Strona 66
http://docplayer.pl/amp/55675800-Zasada-dzialania-jic-j514-t...
cccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccc
TRÓJNIK ŚRUBUNKOWY T2-6 3/8" SAE
https://www.chlodnictwo-sklep.pl/pl/trojniki-i-czworniki/154...
ccccccccccccccc
TRÓJNIK MOSIĘŻNY CPS 1/4"FHEX X 1/4"SAE X 1/4"SAE
https://www.chlodnictwo-sklep.pl/pl/trojniki-i-czworniki/217...

Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1335

17 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
swivel tee
trójnik wychylny


Explanation:
Ja odnoszę wrażenie, że nie chodzi dokładnie o taki element jak na zdjęciu. Dajmy więc takie tłumaczenie, którego pewność jest proporcjonalna do kontekstu - czyli w przeciwieństwie do propozycji Franka obejmujące znacznie szerszy zakres.

Adrian Liszewski
Poland
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 174

19 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
swivel tee
trójnik niesymetryczny


Explanation:
Złączka standardu JIC z 2 przylgami stożkowymi i jedną nakrętką, służąca do rogałęzienie układu hydraulicznego. W linku poniżej polski odpowiednik (z fotografią)


    https://www.bednarz.com.pl/sklep/534-JIC-Trojniki-niesymetr
Marian Krzymiński
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1254
Grading comment
Dziękuję.