hinge bar

Polish translation: drążek z przegubami/zawiasami

English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: hinge bar
Bez kontekstu

Obrazowo:

https://www.brickowl.com/catalog/lego-black-hinge-bar-8-with...
Biurobob
Polish translation:drążek z przegubami/zawiasami
Explanation:
j.w.
Jeśli chodzi o element pokazany na zalinkowanej ilustracji.
Jeśli chodzi o coś innego, proszę pokazać ilustracje tego czegoś innego.
Selected response from:

Crannmer
Grading comment
Dziękuję.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4drążek z przegubami/zawiasami
Crannmer
3ramię obrotowe
Frank Szmulowicz, Ph. D.


  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
ramię obrotowe


Explanation:
Propozycja.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2018-06-15 20:11:16 GMT)
--------------------------------------------------

Metalowe, obrotowe o 360 st. ruchome ramię deszczownicy AQS 2128 - NOWOŚĆ !!!

https://www.wyposazam.pl/pl/p/Metalowe,-obrotowe-o-360-st.-r...

cccccccc
Ramię obrotowe 360 stponi,wysięgnik do węża ciśnieniowego do myjek KARCHER i innych myjni
http://img.bazarek.pl/64939/9769/9225379/250_153519696059c63...
http://agrol.bazarek.pl/opis/9225379/ramie-obrotowe-360-stpo...
cccccccccccc

RAMIĘ OBROTOWE EASYWASH 360+, POJEDYNCZE, PROSTE, SZTYWNE
http://hipernova.pl/environment/cache/images/0_0_productGfx_...
http://hipernova.pl/pl/p/Ramie-obrotowe-EASYWASH-360-,-pojed...

Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1335

17 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
drążek z przegubami/zawiasami


Explanation:
j.w.
Jeśli chodzi o element pokazany na zalinkowanej ilustracji.
Jeśli chodzi o coś innego, proszę pokazać ilustracje tego czegoś innego.

Crannmer
Specializes in field
PRO pts in category: 476
Grading comment
Dziękuję.