phased array examination

Polish translation: badanie z wykorzystaniem ultradźwiękowej technologii macierzowej

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:phased array examination
Polish translation:badanie z wykorzystaniem ultradźwiękowej technologii macierzowej
Entered by: Ekhangel

07:57 Jul 16, 2018
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: phased array examination
Patrz:

https://en.wikipedia.org/wiki/Phased_array_ultrasonics
Ekhangel
badanie z wykorzystaniem ultradźwiękowej technologii macierzowej
Explanation:
Propozycja.

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2018-07-16 10:45:19 GMT)
--------------------------------------------------

PRODUKTY
URZĄDZENIA DLA KOLEJNICTWA – SYSTEMY DIAGNOSTYCZNE
DEFEKTOSKOPIA ULTRADŹWIĘKOWA ZESTAWÓW KOŁOWYCH
PRZEZNACZENIE


Urządzenie do badania zestawów kołowych z wykorzystaniem ultradźwiękowej technologii macierzowej (phased array ultrasonic inspection) za pomocą głowic wieloprzetwornikowych instalowanych na osobnym stanowisku pomiarowym.

https://www.rafamet.com/pl/produkty/urzadzenia-dla-kolejnict...
Selected response from:

Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Grading comment
Thx.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1badanie głowicą macierzową z fazowym odchylaniem wiązki
Andrzej Mierzejewski
3badanie z wykorzystaniem ultradźwiękowej technologii macierzowej
Frank Szmulowicz, Ph. D.


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
badanie z wykorzystaniem ultradźwiękowej technologii macierzowej


Explanation:
Propozycja.

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2018-07-16 10:45:19 GMT)
--------------------------------------------------

PRODUKTY
URZĄDZENIA DLA KOLEJNICTWA – SYSTEMY DIAGNOSTYCZNE
DEFEKTOSKOPIA ULTRADŹWIĘKOWA ZESTAWÓW KOŁOWYCH
PRZEZNACZENIE


Urządzenie do badania zestawów kołowych z wykorzystaniem ultradźwiękowej technologii macierzowej (phased array ultrasonic inspection) za pomocą głowic wieloprzetwornikowych instalowanych na osobnym stanowisku pomiarowym.

https://www.rafamet.com/pl/produkty/urzadzenia-dla-kolejnict...

Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1379
Grading comment
Thx.

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
badanie głowicą macierzową z fazowym odchylaniem wiązki


Explanation:
Jedno z kilku możliwych sformułowań.

Andrzej Mierzejewski
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 984

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Crannmer
17 hrs
  -> :-)




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search