KudoZ home » English to Polish » Mechanics / Mech Engineering

Rim keying diameter

Polish translation: średnica osadzenia


21:20 Mar 26, 2004
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: Rim keying diameter
jeden z parametrów opony

np. w oponie 600/65 R 38 jest to cyfra 38.
Robert Pranagal
Polish translation:średnica osadzenia
Explanation:
Średnica osadzenia: nominalna średnica obręczy,
na której powinna być zamontowana opona

ostrożna propozycja
Selected response from:

Agnieszka Hayward
Poland
Grading comment
dzieki i zgadzam sie co do 'felgi'...
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5ŚREDNICA FELGIrobwoj
2średnica osadzenia
Agnieszka Hayward


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
rim keying diameter
średnica osadzenia


Explanation:
Średnica osadzenia: nominalna średnica obręczy,
na której powinna być zamontowana opona

ostrożna propozycja


    Reference: http://www.opony.com.pl/encyklopedia/encyklopedia.asp?ID=4
Agnieszka Hayward
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8
Grading comment
dzieki i zgadzam sie co do 'felgi'...

48 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
rim keying diameter
ŚREDNICA FELGI


Explanation:
czyli wszyscy do tej pory mamy rację

robwoj
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 783

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Agnieszka Hayward: zgoda, ale w języku mówionym. w dokumentach felga zamienia się w obręcz koła...
54 mins