KudoZ home » English to Polish » Mechanics / Mech Engineering

blacktop products

Polish translation: produkty bitumiczne (do wyrobu dróg)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:blacktop products
Polish translation:produkty bitumiczne (do wyrobu dróg)
Entered by: Marek Daroszewski (MrMarDar)

13:53 Aug 10, 2004
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: blacktop products
XXX produces a full range of blacktop products, including hot rolled asphalt, bitumen macadam roadbase, base course macadam and wearing course macadam.

czy mozna powiedziec 'produkty do budowy drog' czy to za daleko posunieta interpretacja?
Joanna Carroll
United Kingdom
produkty bitumiczne (do wyrobu dróg)
Explanation:
IMO drogi mozna budowac rowniez z betonu, a tu chodzi glownie o produkty bitumiczne (moze jeszcze asfaltowe)

--------------------------------------------------
Note added at 8 mins (2004-08-10 14:01:12 GMT)
--------------------------------------------------

właśnie - \"nawierzchnie\" bitumiczne - jak ładnie napisał Andrzej :)
Selected response from:

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Grading comment
dziekuje
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4nawierzchnie drogowe na bazie asfaltu
Andrzej Lejman
3produkty bitumiczne (do wyrobu dróg)Marek Daroszewski (MrMarDar)


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
nawierzchnie drogowe na bazie asfaltu


Explanation:
Propozycja. "Black" zapewne dla odróżnienia od podobnych produktów na bazie cementu. Lobby cementowe i asfaltowe toczą zaciętą, odwieczną wojnę...

Andrzej Lejman
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 190

7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
produkty bitumiczne (do wyrobu dróg)


Explanation:
IMO drogi mozna budowac rowniez z betonu, a tu chodzi glownie o produkty bitumiczne (moze jeszcze asfaltowe)

--------------------------------------------------
Note added at 8 mins (2004-08-10 14:01:12 GMT)
--------------------------------------------------

właśnie - \"nawierzchnie\" bitumiczne - jak ładnie napisał Andrzej :)

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 303
Grading comment
dziekuje