KudoZ home » English to Polish » Mechanics / Mech Engineering

pressure vessels

Polish translation: naczynia ciśnieniowe


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:pressure vessels
Polish translation:naczynia ciśnieniowe
Entered by: Adam Lankamer

12:11 Feb 14, 2005
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: pressure vessels
naczynia
xxxzyzia
naczynia ciśnieniowe
Explanation:
IMHO
Selected response from:

Adam Lankamer
Luxembourg
Grading comment
dzięki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2naczynia ciśnieniowe
Adam Lankamer
5 +1zbiorniki cisnieniowemgas
4pojemniki ciśnieniowe
goodline


Discussion entries: 1





  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
naczynia ciśnieniowe


Explanation:
IMHO

Adam Lankamer
Luxembourg
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 28
Grading comment
dzięki

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Witold: Z całą pewnością.
1 hr

agree  atche84
13 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
zbiorniki cisnieniowe


Explanation:
tak się to poprawnie nazywa

mgas
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 79

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Marek Daroszewski (MrMarDar): zdecydowanie tak
1 hr

21 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pojemniki ciśnieniowe


Explanation:
www.pressura.com/zbiorniki_do_farb.htm
Pojemnik cisnieniowy do farb: Pojemnik ciśnieniowy do farb dyspersyjnch, latexowych,podkładowych,impregnacyjnych,płynów do gruntowania
www.titan-lux.com.pl/t300.htm
Pojemnik ciśnieniowy 30l. Wyposażony w wyjście dolne i górne. Przeznaczony do wszelakich ...
www.zomis.com.pl/02_03.php
Pojemnik ciśnieniowy MUT do odpadów komunalnych, 4200 2100 2300. 15, Plandeka ochronna do pojemnika
www.gasnace.slonca.net
Najwyraźniej pojemnik ciśnieniowy z paliwem do miotacza był nieszczelny i nastąpiła mini eksplozja,
www.fatro-polska.com.pl
Aerozol zawarty w opakowaniu 13,4 g po wprowadzeniu do macicy tworzy pianę o 6-krotnej większej objętości niż pojemnik ciśnieniowy.
www.odpady-tpo.pl
Baryłka 2. Beczka drewniana 3. Kanister 4. Pudełko 5. Worek 6. Opakowanie mieszane 7. Pojemnik ciśnieniowy 8. Luzem 9. Inne (wyszczególnić) ...
www.softrade.com.pl
Ciśnienie robocze max. 4bar. silnik IP20, 220V, 50 Hz, pojemnik ciśnieniowy o pojemności 5 litrów, ocynkowany wewnątrz i zewnątrz, komplet z armaturą
www.kbn.gov.pl/pub/kbn/eureka/0221/102c.html
Głównym elementem tego systemu jest stalowy pojemnik ciśnieniowy wypełniony częściowo materiałem tłumiącym. ...
http://eresmedical.com.pl/store/index.php/department/departm...
Wyposażenie: pojemnik na wydzielinę o pojemności 2,0L z wciskaną pokrywą, pojemnik ciśnieniowy o pojemności 1,0 Lz zakręcaną pokrywą,
www.udt.gov.pl
Niezależnie od zawartości: ‚Pojemnik ciśnieniowy: chronić przed światłem słonecznym i działaniem temperatur wyższych niż 50 °C. Nie przebijać


goodline
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 59