KudoZ home » English to Polish » Media / Multimedia

Newsletter

Polish translation: biuletyn


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:newsletter
Polish translation:biuletyn
Entered by: Jerzy Czopik

21:50 Jun 7, 2002
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Media / Multimedia / <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=windows-1250">IT/Internet
English term or phrase: Newsletter
Znowu slowo wtracone w niemiecko tekst.
Dotyczy "Newsletter", abonowanego w Internecie i przesylanego regularnie poczta elektroniczna. Ma polska nazwe, czy jest to po prostu "newsletter"?
Jerzy Czopik
Germany
biuletyn
Explanation:
to chyba najlepsze określenie (i częste)

Magda

--------------------------------------------------
Note added at 2002-06-07 21:56:38 (GMT)
--------------------------------------------------

sama otrzymuje sporo biuletynow internetowych...
Selected response from:

Magda Dziadosz
Poland
Grading comment
Thanks!
Do mnie tez przychodza, ale ostatnio nawet nie mialem czasu czytac tych biuletynow.
Jerzy
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +9biuletyn
Magda Dziadosz
5 +1biuletyn
Michał Szewczyk


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +9
biuletyn


Explanation:
to chyba najlepsze określenie (i częste)

Magda

--------------------------------------------------
Note added at 2002-06-07 21:56:38 (GMT)
--------------------------------------------------

sama otrzymuje sporo biuletynow internetowych...

Magda Dziadosz
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Thanks!
Do mnie tez przychodza, ale ostatnio nawet nie mialem czasu czytac tych biuletynow.
Jerzy

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  maciejm
11 mins
  -> Dzieki :)

agree  Andrzej Lejman: np. w Chipie to biuletyn, chociaż już w PCWK - serwis. Ale w tym przypadku jestem za biuletynem
30 mins
  -> serwis? Brreee... :)

agree  Jakub Szacki
34 mins
  -> dziekuje :)

agree  Michał Szewczyk: widze ze sie spoznilem :)
45 mins
  -> great minds think alike..

agree  Kasia Trzcińska-Draper
1 hr
  -> Dzieki :=)

agree  leff
2 hrs

agree  Barbara Szelest-VanDussen
14 hrs

agree  Yvonne Krystman-Meyers: ale moze tez "elektroniczny serwis informacyjny" ??
1 day2 hrs

agree  Katarzyna Chmiel
2 days9 hrs

3 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
biuletyn


Explanation:
Mysle, ze wszystko jedno czy przez internet czy na papierze.

Michał Szewczyk
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Barbara Szelest-VanDussen
14 hrs