KudoZ home » English to Polish » Media / Multimedia

chemically treated cloth

Polish translation: tkanina / ¶ciereczka poddana obróbce chemicznej


19:11 Feb 14, 2005
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Media / Multimedia / sprzet DVD
English term or phrase: chemically treated cloth
chodzo o takie scierki, ktore zawieraja srodki ulatwiajace czyszczenie. Jak to zgrabnie po polsku napisac? "Nasaczone" kojarzy sie, ze mokre,a to przeciez niekoniecznie. Nic mi nie przychodzi do glowy...
Himawari
Poland
Polish translation:tkanina / ¶ciereczka poddana obróbce chemicznej
Explanation:
.. na m2] Przetwory papiernicze Przetwory papiernicze – to produkty otrzymywane przez
poddanie wyrobów papierniczych obróbce chemicznej i fizykochemicznej (np ...
prace.sciaga.pl/15374.html

... Badanie zmian strukturalnych w krótkich włóknach lnianych po obróbce chemicznej
II Shamolina, AM Bochek, NM Zabivalova, DA Medvedeva, SA Grishanov Krótkie ...
www.fibtex.lodz.pl/abstpl40.htm

mam cos takiego :-)
Selected response from:

bartek
Grading comment
Wygląda na to, że nie da się krótko. Dzięki!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4(chemicznie) impregnowaneEnsor
4tkanina / ¶ciereczka poddana obróbce chemicznej
bartek


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
tkanina / ¶ciereczka poddana obróbce chemicznej


Explanation:
.. na m2] Przetwory papiernicze Przetwory papiernicze – to produkty otrzymywane przez
poddanie wyrobów papierniczych obróbce chemicznej i fizykochemicznej (np ...
prace.sciaga.pl/15374.html

... Badanie zmian strukturalnych w krótkich włóknach lnianych po obróbce chemicznej
II Shamolina, AM Bochek, NM Zabivalova, DA Medvedeva, SA Grishanov Krótkie ...
www.fibtex.lodz.pl/abstpl40.htm

mam cos takiego :-)

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 58
Grading comment
Wygląda na to, że nie da się krótko. Dzięki!

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
(chemicznie) impregnowane


Explanation:
za slownikiem naukowo-technicznym; 'trated pile': impregnowany pal;

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs 28 mins (2005-02-14 23:39:12 GMT)
--------------------------------------------------

(mochiron) \'treated pile\';

--------------------------------------------------
Note added at 9 hrs 56 mins (2005-02-15 05:07:15 GMT)
--------------------------------------------------

SJP: \"impregnowa? ndk IV, ~nuj?, ~nujesz, ~nuj, ~owa?, ~owany
1. «nasyca? materia? (np. tkanin?, drewno) odpowiedni? substancj? (impregnatem) w celu konserwacji albo nadania okre?lonych w?a?ciwo?ci (np. odporno?ci na wilgo? lub ogie?, po?ysku, sztywno?ci)»

Impregnowa? p?ótno olejem lnianym.

Impregnuj?ce ?rodki chemiczne.

P?aszcz impregnowany.\"

Ensor
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8