KudoZ home » English to Polish » Medical: Cardiology

Preventive Overdrive Stimulation

Polish translation: stymulacja zapobiegawcza o narzuconym szybkim rytmie


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Preventive Overdrive Stimulation
Polish translation:stymulacja zapobiegawcza o narzuconym szybkim rytmie
Entered by: Jabberwock

12:37 Apr 3, 2004
English to Polish translations [PRO]
Medical - Medical: Cardiology / Pacemakers
English term or phrase: Preventive Overdrive Stimulation
Nazwa funkcji stymulatora serca
Jabberwock
Poland
stymulacja zapobiegawcza o narzuconym szybkim rytmie
Explanation:
...taka to funkcja
Selected response from:

Adrian Gwizdala
Grading comment
Tak to brzmi fachowo, ale wszyscy i tak mówi± "overdrive" :)
Serdeczne dzięki.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5stymulacja zapobiegawcza o narzuconym szybkim rytmie
Adrian Gwizdala
4zapobiegawcza stymulacja nadmiarowa
ArturSz


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
preventive overdrive stimulation
zapobiegawcza stymulacja nadmiarowa


Explanation:
:

ArturSz
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12

7 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
preventive overdrive stimulation
stymulacja zapobiegawcza o narzuconym szybkim rytmie


Explanation:
...taka to funkcja

Adrian Gwizdala
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 36
Grading comment
Tak to brzmi fachowo, ale wszyscy i tak mówi± "overdrive" :)
Serdeczne dzięki.