KudoZ home » English to Polish » Medical: Cardiology

high-density mapping catheter

Polish translation: cewnik mapujący wysokiej rozdzielczości


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:high-density mapping catheter
Polish translation:cewnik mapujący wysokiej rozdzielczości
Entered by: Robert Zawadzki

20:43 Jun 23, 2004
English to Polish translations [PRO]
Medical - Medical: Cardiology
English term or phrase: high-density mapping catheter
kontekstu brak, poza tym ze jest cewnik, sluzacy do mapowania serca
Jakub Szacki
Poland
cewnik mapujący wysokiej rozdzielczości
Explanation:
mapujący kiedyś miałem, a wysoką rozdzielczość można wykombinować na podstawie google

UWAGA: specjalistą w tym nie jestem
Selected response from:

Robert Zawadzki
Grading comment
Dzieki. JS
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4cieniodajny cewnik do mapowania serca
Pawel Politylo
3cewnik mapujący wysokiej rozdzielczościRobert Zawadzki


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
cewnik mapujący wysokiej rozdzielczości


Explanation:
mapujący kiedyś miałem, a wysoką rozdzielczość można wykombinować na podstawie google

UWAGA: specjalistą w tym nie jestem

Robert Zawadzki
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Dzieki. JS

13 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
cieniodajny cewnik do mapowania serca


Explanation:
Myślę, że chodzi o cewnik cieniodajny. Chodzi o to, że cewnik wprowadza się do serca pod kontrolą rtg. Badający widzi cewnik i wie czy koniec cewnika jest w komorze czy w przedsionku. (Mam nadzieję. że chodzi tu o elektroanatomiczne mapowanie serca)


    Reference: http://www.uihealthcare.com/news/currents/vol2issue2/electro...
    Reference: http://www.ptkardio.pl/kardio/wydania/kp02/kp06_02.html
Pawel Politylo
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish