KudoZ home » English to Polish » Medical: Health Care

SSI Voivodship Offices Pomorskie and Podkarpackie

Polish translation: biura państwowej inspekcji sanitarnej w województwach...


20:25 Mar 13, 2007
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Medical: Health Care / import controls on food & feed
English term or phrase: SSI Voivodship Offices Pomorskie and Podkarpackie
Dokument to sprawozdanie Instytucji Unijnej napisane po paskudnie MSZ euroangielsku.

Chodzi o wizytę kontrolną inspektorów unijnych w punktach granicznych (szukają m.in. mikotoksyn w orzechach).

"SSI Voivodship Offices Pomorskie, Podkarpackie" to pozycja w tabelce "Competent Authority Visits", w rubryce "Regional (szczebel wojewódzki)".
SSI to Państwowa Inspekcja Sanitarna, częściej niż skrót używana jest nazwa 'Sanepid'.
W sprawozdaniu nie ma mowy o Urzędach Wojewódzkich.
Być może wszystko jest tu jasne jak na talerzu, ale trafiają się w dokumencie teksty zagadkowe, aż w końcu przy tym wynalazku poczułem się 'scoobied'.
tabor
Poland
Polish translation:biura państwowej inspekcji sanitarnej w województwach...
Explanation:
SSI=> State Sanitary Inspection

http://tinyurl.com/29qhhh
Selected response from:

SlawekW
Grading comment
Bardzo dziękuję, jednak chodzi o Sanepid
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4biura państwowej inspekcji sanitarnej w województwach...
SlawekW
3 +1wojewódzka stacja sanitarno-epidemiologiczna
PAS


  

Answers


23 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
ssi voivodship offices pomorskie and podkarpackie
wojewódzka stacja sanitarno-epidemiologiczna


Explanation:
w Gdańsku i w Krakowie.
o to chodzi? Bo chyba nie do końca rozumiem Twoje wątpliwości.

--------------------------------------------------
Note added at 25 mins (2007-03-13 20:50:38 GMT)
--------------------------------------------------

tzn. WSSE są jednostkami PIS
tu nie ma mowy o "voivodship office" w sensie urzędu wojewódzkiego o to chodzi, tak?


    Reference: http://www.gis.gov.pl/index.php?option=com_content&task=view...
PAS
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Dziękuję za pomoc, PASie, ale nie chodziło jednak o WSSE


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  kasianat: z całą pewnością chodzi o wojewódzkie stacje sanitarno-epidemiologiczne
12 hrs

43 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ssi voivodship offices pomorskie and podkarpackie
biura państwowej inspekcji sanitarnej w województwach...


Explanation:
SSI=> State Sanitary Inspection

http://tinyurl.com/29qhhh

SlawekW
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8
Grading comment
Bardzo dziękuję, jednak chodzi o Sanepid