KudoZ home » English to Polish » Medical: Instruments

disposable liner

Polish translation: podkład jednorazowy


05:44 Jul 4, 2008
English to Polish translations [PRO]
Medical - Medical: Instruments
English term or phrase: disposable liner
Dotyczy: Badanie agregacji płytek.
Niestety w samym badaniu nigdzie nie jest to coś użyte. Zasadniczo sam termin jest zrozumiały, ale nie mogę dojść o co chodzi / może chodzic w tym kontekście.

Dziękuję za wszelkie sugestie.

Consumables
The following will be supplied:
 Test Tubes, PAP 8 series
 Stir Bars Disposable Micro
 Pipette Tips 300 µL,
 Pipette Tips 1000 µL
 Transfer Pipettes
 Sample Tubes
 Sample tube caps
 *Disposable Liners*
 Greiner Vacuette tubes 3.2% Sodium Citrate tubes and winged (butterfly) needles with PTFE tubing

Startup Materials
 Aggregometer – Model PAP-8E
 Platelet Function Centrifuge,
 Electronic Pipettes and stands with chargers

Reagents
 TRAP-6 amide, 0.56mg in a 2ml vial
 Sterile Saline, 0.85% 10ml
 Empty 10ml vial with cap
 System Control Kit, containing:
o Lyophilized Platelets (powder) x 1 vial
o Ristocetin Reagent, lyophilized powder x 1 vial
o Normal control plasma, lyophilized powder x 1 vial
o Tris Buffered Saline, ph 7.5, 10ml
o Sterile Water 1ml
Robert Foltyn
Poland
Polish translation:podkład jednorazowy
Explanation:
propozycja
Selected response from:

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Grading comment
Dzięki!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1podkład jednorazowyMarek Daroszewski (MrMarDar)
3wkładka wymienna
Edyta Sawin
3podkładka higienicznaBubz


  

Answers


42 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
podkładka higieniczna


Explanation:
cos w rodzaju papierowej serwetki
zwykle tak okresla sie cieniutkie podpaski albo pieluchy dla dzieci, ale liner to takze ten papierek, ktory kladziemy na toalete
W przypadku laboratorium moze podkladki beda o.k.

Bubz
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 16

52 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
podkład jednorazowy


Explanation:
propozycja


Marek Daroszewski (MrMarDar)
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 44
Grading comment
Dzięki!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Magdalena Wysztygiel
3 hrs
  -> dzięki

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
wkładka wymienna


Explanation:
http://www.google.com/search?hl=pl&rls=com.microsoft:pl:IE-S...

Edyta Sawin
United States
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 16