KudoZ home » English to Polish » Medical: Instruments

The device defaults to gravity at pressures less than 6 feet

Polish translation: przy ciśnieniu poniżej 6 stóp, urządzenie/ aparat zapewnia ciśnienie wynikające z siły ciężkości


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:The device defaults to gravity at pressures less than 6 feet
Polish translation:przy ciśnieniu poniżej 6 stóp, urządzenie/ aparat zapewnia ciśnienie wynikające z siły ciężkości
Entered by: amat

19:57 Mar 10, 2004
English to Polish translations [PRO]
Medical - Medical: Instruments
English term or phrase: The device defaults to gravity at pressures less than 6 feet
chodzi o urządzenie do irygacji podczas artroskopii
Adrian Gwizdala
przy ciśnieniu poniżej 6 stóp, urządzenie/ aparat zapewnia ciśnienie wynikające z siły ciężkości
Explanation:
brzmi to dość fikuśnie, ale nie mogę się więcej domyśleć. Proszę to potraktować jako podpowiedź do dalszych poszukiwań właściwej odpowiedzi.
Selected response from:

amat
Grading comment
dzieki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3urządzenieopada w kierunku ciążenia przy ciśnieniu mniejszym niż 6 stóp
ArturSz
3przy ciśnieniu poniżej 6 stóp, urządzenie/ aparat zapewnia ciśnienie wynikające z siły ciężkościamat


  

Answers


9 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
przy ciśnieniu poniżej 6 stóp, urządzenie/ aparat zapewnia ciśnienie wynikające z siły ciężkości


Explanation:
brzmi to dość fikuśnie, ale nie mogę się więcej domyśleć. Proszę to potraktować jako podpowiedź do dalszych poszukiwań właściwej odpowiedzi.

amat
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 57
Grading comment
dzieki

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  ArturSz: oj raczej nie sądze, nie ta składnia, ale ni chce oceniac, bo nie widzialem tego w dzialaniu
5 hrs

12 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
the device defaults to gravity at pressures less than 6 feet
urządzenieopada w kierunku ciążenia przy ciśnieniu mniejszym niż 6 stóp


Explanation:
podejrzewam, że trzebaby to urządzenie zobaczyć, no i przepraszam ze nie tłumacze cisnienia, jakosc nie wiem jak przekładać cisnienie w stopach na nasze Paskale albo atmosfery

ArturSz
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 44