KudoZ home » English to Polish » Medical: Instruments

then impact with the spherical-ended punch

Polish translation: wbić przy pomocy sferycznie zakończonego pobijaka


02:50 Aug 9, 2004
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Medical: Instruments / chirurgia - wstawienie sztucznego stawu biodrowego
English term or phrase: then impact with the spherical-ended punch
• Attach the acetabulum cup to the “Lollipop” with the disposable screw and washer, then impact with the spherical-ended punch;

zaklinuj przy pomocy sferycznie zakonczonego przbijaka-punktaka???
Teresa Goscinska
Polish translation:wbić przy pomocy sferycznie zakończonego pobijaka
Explanation:
faktycznie - to rodzaj młotka
impactor = punch = pobijak
To, ze impactor = pobijak wiem od ortopedy (posrednio)


Square Nail Pointed Impactor (Punch)
http://www.hardikinternational.com/ins3.htm
Selected response from:

Barbara Piela
Grading comment
Tak to ma byc "wbic"
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1wbić przy pomocy sferycznie zakończonego pobijaka
Barbara Piela
3zaklinuj przy pomocy sferycznie zakonczonego odgryzacza kostnego
Szymon Cegielka


Discussion entries: 1





  

Answers


10 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
zaklinuj przy pomocy sferycznie zakonczonego odgryzacza kostnego


Explanation:
a może tak?
http://www.proz.com/kudoz/630844

Szymon Cegielka
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 44

18 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
wbić przy pomocy sferycznie zakończonego pobijaka


Explanation:
faktycznie - to rodzaj młotka
impactor = punch = pobijak
To, ze impactor = pobijak wiem od ortopedy (posrednio)


Square Nail Pointed Impactor (Punch)
http://www.hardikinternational.com/ins3.htm


Barbara Piela
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12
Grading comment
Tak to ma byc "wbic"

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  JanuszF: też mi się tak wydaje - dałbym jednak: z zaokrąglonym zakończeniem zamiast sferycznego zakończenia
8 hrs