KudoZ home » English to Polish » Medical: Instruments

Balloon compliance measured at 2nd inflation

Polish translation: podatność balonu na rozszerzanie mierzona przy drugim napełnieniu


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Balloon compliance measured at 2nd inflation
Polish translation:podatność balonu na rozszerzanie mierzona przy drugim napełnieniu
Entered by: Transl8IT

18:40 Feb 19, 2005
English to Polish translations [PRO]
Medical - Medical: Instruments
English term or phrase: Balloon compliance measured at 2nd inflation
cardiovascular
Transl8IT
United States
podatność balonu na rozszerzanie mierzona przy drugim napełnieniu
Explanation:
zdecydowanie podatność na rozszerzanie
Selected response from:

xxxNowicki
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1podatność balonu na rozszerzanie mierzona przy drugim napełnieniuxxxNowicki
4zgodność balonika (prawdopodobnie z jakąś normą) mierzona przy drugim napełnieniu
Szymon Cegielka
3podatność balonu mierzona przy drugim napełnieniu
Piotr Sawiec


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
balloon compliance measured at 2nd inflation
zgodność balonika (prawdopodobnie z jakąś normą) mierzona przy drugim napełnieniu


Explanation:
większy kontekst nie byłby od rzeczy...

Szymon Cegielka
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 44

48 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
balloon compliance measured at 2nd inflation
podatność balonu mierzona przy drugim napełnieniu


Explanation:
compliance może oznaczać zgodność (jak u Szymona) lub podatność, co wydaje mi się nieco bardziej pasujące do mierzenia czegoś, gdyż podatność można zmierzyć, zgodności nie bardzo

Piotr Sawiec
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 154

56 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
balloon compliance measured at 2nd inflation
podatność balonu na rozszerzanie mierzona przy drugim napełnieniu


Explanation:
zdecydowanie podatność na rozszerzanie

xxxNowicki
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in HebrewHebrew
PRO pts in category: 30

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Pawel Baka: ofkors :)
16 hrs
  -> dzinkujem