KudoZ home » English to Polish » Medical: Pharmaceuticals

broad-spectrum drug

Polish translation: lek o szerokim spektrum/zakresie (działania)


20:58 Feb 18, 2008
English to Polish translations [PRO]
Medical - Medical: Pharmaceuticals
English term or phrase: broad-spectrum drug
Takie wyrażenie mam w bardzo ogólnej prezentacji nt. leku. Domyślam się że albo chodzi o to że może być stosowany u wielu gatunkó wzwierząt lub że eliminuje wiele gatunków pasożytów.
pepitka
Polish translation:lek o szerokim spektrum/zakresie (działania)
Explanation:
Popularne określenie.

http://tinyurl.com/2w7srr
Selected response from:

Maciek Drobka
Poland
Grading comment
Bardzo dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3lek o szerokim spektrum/zakresie (działania)
Maciek Drobka
4 +1lek o szerokim spektrum
Magdalena Wysztygiel


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
lek o szerokim spektrum


Explanation:
j.w.

Magdalena Wysztygiel
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 28

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Michal Berski
2 hrs
  -> dziękuje :)

3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
lek o szerokim spektrum/zakresie (działania)


Explanation:
Popularne określenie.

http://tinyurl.com/2w7srr

Maciek Drobka
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 48
Grading comment
Bardzo dziękuję

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Juicetynka
1 hr
  -> dziękuję

agree  Michal Berski
2 hrs
  -> dziękuję

agree  Barbara Bereza: j.w.
13 hrs
  -> dziękuję