KudoZ home » English to Polish » Medical

Peak Expiratory Flow

Polish translation: szczytowy przeplyw wydechowy


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Peak Expiratory Flow
Polish translation:szczytowy przeplyw wydechowy
Entered by: Natalie

15:36 Dec 20, 2001
English to Polish translations [PRO]
Medical
English term or phrase: Peak Expiratory Flow
Peak Expiratory Flow (PEF) measurement
Sebastian Kumos
szczytowy przeplyw wydechowy
Explanation:
... POMIAR SZCZYTOWEGO PRZEPŁYWU WYDECHOWEGO (PEF). PEF poœrednio mierzy opory w
drogach oddechowych. Okreœla największš objętoœć powietrza, która jest ...
www.astma.org/woa/105samokontrola.htm - More results from www.astma.org
Selected response from:

Jacek Krankowski
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4maksymalny przeplyw w czasie wydechu
Jakub Szacki
4szczytowy przeplyw wydechowyJacek Krankowski


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
szczytowy przeplyw wydechowy


Explanation:
... POMIAR SZCZYTOWEGO PRZEPŁYWU WYDECHOWEGO (PEF). PEF poœrednio mierzy opory w
drogach oddechowych. Okreœla największš objętoœć powietrza, która jest ...
www.astma.org/woa/105samokontrola.htm - More results from www.astma.org

Jacek Krankowski
PRO pts in pair: 2960

16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
maksymalny przeplyw w czasie wydechu


Explanation:
just another possibility
wg: Słownik skrótów amerykanskich i brytyjskich uzywanych w medycynie i dziedzinach pokrewnych. Warszawa 1994

Jakub Szacki
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1857