KudoZ home » English to Polish » Medical

we must get tough on tobacco

Polish translation: Musimy przyjac twarda postawe wobec tytoniu/przeciwko tytoniowi.


06:44 Jan 20, 2002
English to Polish translations [PRO]
Medical
English term or phrase: we must get tough on tobacco
anti-smoking campaign...
Lota
United States
Polish translation:Musimy przyjac twarda postawe wobec tytoniu/przeciwko tytoniowi.
Explanation:
Musimy przyjac twarda/stanowcza/nieugieta postawe wobec tytoniu.
OR
Musimy zajac nieugieta postawe wobec tytoniu.
OR
Musimy zajac stanowcze stanowisko przeciwko tytoniowi.
OR
Musimy wypowiedziec ostra walke tytoniowi.
OR
Musimy podjac ostra walke z tytoniem.
Selected response from:

ponar
Grading comment
Many thanks.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2Musimy przyjac twarda postawe wobec tytoniu/przeciwko tytoniowi.ponar
4 +1musimy zdecydowanie zwalczac produkty tytonioweMarta Goc


  

Answers


53 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
musimy zdecydowanie zwalczac produkty tytoniowe


Explanation:
musimy zdecydowanie zwalczac produkty tytoniowe

albo
musimy zdecydowanie zwalczac producentow produktow tytoniowych


mozna tez
karac, ostro podchodzic, walczyc z,

Marta Goc
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 43

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  darotob
3 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
Musimy przyjac twarda postawe wobec tytoniu/przeciwko tytoniowi.


Explanation:
Musimy przyjac twarda/stanowcza/nieugieta postawe wobec tytoniu.
OR
Musimy zajac nieugieta postawe wobec tytoniu.
OR
Musimy zajac stanowcze stanowisko przeciwko tytoniowi.
OR
Musimy wypowiedziec ostra walke tytoniowi.
OR
Musimy podjac ostra walke z tytoniem.


ponar
PRO pts in pair: 695
Grading comment
Many thanks.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  leff
2 hrs

agree  Piotr Turski
2 hrs