KudoZ home » English to Polish » Medical

free radical warts

Polish translation: termin całkowicie fikcyjny ("brodawki wywołane wolnymi rodnikami")


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:free radical warts
Polish translation:termin całkowicie fikcyjny ("brodawki wywołane wolnymi rodnikami")

10:06 Jan 20, 2002
English to Polish translations [PRO]
Medical
English term or phrase: free radical warts
plantar warts

free radical warts and conservative radical warts

brodawki wywołane wolnymi rodnikami???
Teresa Jaczewska
brodawki wywołane wolnymi rodnikami
Explanation:
Jeżeli to jest fragment tekstu "You Talk, Talk, Talk, but Do You Listen", to obawiam się, że s± to terminy fikcyjne, zwłaszcza w zestawieniu z "conservative radical warts" - co mozna by oddac jako brodawki wywołane konserwatywnymi rodnikami. Ot, gra slow. Trzeba pamietac, ze ang. "free radical" to nie tylko 'wolny rodnik' ale i 'wolny radykał'.
Plantar warts - brodawki podeszwowe (podeszwy stopy) - istnieja naprawde.
Selected response from:

Piotr Turski
Poland
Grading comment
Ma Pan absolutną rację. Klient potwierdził, że obydwa terminy są całkowicie fikcyjne.
Bardzo dziękuję za pomoc!
Życzę miłego dnia,
Teresa
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4brodawki wywołane wolnymi rodnikami
Piotr Turski
4guzki tłuszczowe wywołane wolnymi rodnikami
leff
4Narosl (okragla) spowodowana wolnymi rodnikami
Teresa Goscinska
4narośle, guzkidarotob


  

Answers


48 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
narośle, guzki


Explanation:
Wolne rodniki mogą powodować narośle lub guzki wewnątrz organizmu i wtedy "brodawka" nie ma sensu

darotob
Native speaker of: Native in EnglishEnglish
PRO pts in pair: 551

12 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Narosl (okragla) spowodowana wolnymi rodnikami


Explanation:
wart = najczesciej slyszy sie to slowo w zwiazku z grzybica, jakkolwiek "wart" moze byc spowodowany innymi czynnikami. Moze ona byc na powierzchni skory jak i wewnatrz organizmu

Wlasne doswiadczenie

Teresa Goscinska
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 723

12 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
guzki tłuszczowe wywołane wolnymi rodnikami


Explanation:
patrz:
http://www.koty.pl/pzfkotyrasowe/kwasy.html

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240

3 days 2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
brodawki wywołane wolnymi rodnikami


Explanation:
Jeżeli to jest fragment tekstu "You Talk, Talk, Talk, but Do You Listen", to obawiam się, że s± to terminy fikcyjne, zwłaszcza w zestawieniu z "conservative radical warts" - co mozna by oddac jako brodawki wywołane konserwatywnymi rodnikami. Ot, gra slow. Trzeba pamietac, ze ang. "free radical" to nie tylko 'wolny rodnik' ale i 'wolny radykał'.
Plantar warts - brodawki podeszwowe (podeszwy stopy) - istnieja naprawde.

Piotr Turski
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 335
Grading comment
Ma Pan absolutną rację. Klient potwierdził, że obydwa terminy są całkowicie fikcyjne.
Bardzo dziękuję za pomoc!
Życzę miłego dnia,
Teresa