KudoZ home » English to Polish » Medical

loop diuretic

Polish translation: diuretyk pętlowy


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:loop diuretic
Polish translation:diuretyk pętlowy
Entered by: Teresa Jaczewska

10:15 Jan 20, 2002
English to Polish translations [PRO]
Medical
English term or phrase: loop diuretic
diuretyk, lub lek moczopędny; ale co oznacza 'loop'?
Teresa Jaczewska
diuretyk p?tlowy
Explanation:
Dzia?a w nerce w tzw. p?tli Henlego.
Selected response from:

Piotr Turski
Poland
Grading comment
Bardzo dziękuję za błyskawiczną pomoc!!!

Pozdrawiam,

Teresa
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5diuretyki petloweponar
4diuretyk p?tlowy
Piotr Turski


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
diuretyk p?tlowy


Explanation:
Dzia?a w nerce w tzw. p?tli Henlego.


    Reference: http://www.studiomi.com.pl/med/zamow/interakcje/tab3.html
Piotr Turski
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 335
Grading comment
Bardzo dziękuję za błyskawiczną pomoc!!!

Pozdrawiam,

Teresa

13 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
diuretyki petlowe


Explanation:
loop diuretic - srodki moczopedne dzialajace na petle nefronu; diuretyki petlowe

Slownik medyczny. Slomski & Slomski




    Slownik medyczny. Slomski & Slomski
ponar
PRO pts in pair: 695